• Hallo lieve mensen,

    De laatste tijd zijn wij als mods gestuit op een aantal pro-ana verhalen die tegen de huisregels van deze site ingaan. Bij deze verhalen werden bijvoorbeeld streefgewichten genoemd door users die verre van gezond zijn. Deze verhalen waren van gewone verhalen echte pro-ana verhalen geworden, in plaats van de 'anti-ana' verhalen die mensen waarschuwen voor de verschrikkelijke en dodelijke geestelijke ziekte Anorexia Nervosa. Deze echte pro-ana verhalen gaan wij daarom verbieden, Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog. Pro-ana was natuurlijk al verboden, maar we gaan er nu echt streng op letten en controleren. Wij willen Quizlet pro-ana vrij maken en houden.
    Wij willen jullie vragen om gevonden pro-ana verhalen door te mailen naar een van de volgende mods:
    - Drone
    - PUKKELxDING
    - Mugwump
    - Applejack
    - Lux
    Voor vragen hierover kun je ook bij hen terecht.
    Wij overleggen of deze doorgestuurde verhalen ook echt pro-ana zijn en daarna worden de verhalen eventueel verwijderd. Dit zodat wij de verhalen over Anorexia Nervosa (en in een enkel geval Boulima Nervosa) een beetje in de gaten kunnen houden en ingrijpen als het moet.
    Alvast bedankt (:

    x de mods

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2011 - 17:39 ]


    I am an idiot, I move.

    AppleFritter schreef:
    Ik vind eigenlijk dat alle verhalen die alleen maar over anorexia gaan wel weg kunnen. Ook al staat er een waarschuwing bij, dat is gewoon niet genoeg en we willen niemand op ideeën brengen.



    Alsof met deze topics niemand op ideeen gebracht wordt :')
    + het is vaak ook gewoon mensen laten zien wat voor gedachtes erachter schuil gaan.
    Je bent er niet zomaar vatbaar voor.

    Renegade schreef:
    En terecht!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind dat je gewoon alle 'pro-ana' verhalen moet verbieden, want die plaatjes die ik er altijd bij zie staan, overschrijden naar mijn mening de huisregels al en dan heb ik het nog niet eens gelezen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    AppleFritter schreef:
    Ik vind eigenlijk dat alle verhalen die alleen maar over anorexia gaan wel weg kunnen. Ook al staat er een waarschuwing bij, dat is gewoon niet genoeg en we willen niemand op ideeën brengen.

    alsof iedereen die het gaat lezen gelijk anorexia krijgt. in het echt bestaan er toch ook boeken die over anorexia gaan? dus ik snap niet waarom ze verboden moeten worden hoor :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    alsof iedereen die het gaat lezen gelijk anorexia krijgt. in het echt bestaan er toch ook boeken die over anorexia gaan? dus ik snap niet waarom ze verboden moeten worden hoor :')


    Vergeet niet dat dit een site is waar voornamelijk jonge mensen op zitten. Of je het nu leuk vind of niet om te horen, die mensen zijn vaak veel vatbaarder voor zulk soort verhalen ... Zeker wanneer ze niet heel lekker in hun vel zitten en Q daarbij een uitlaatklep is. Onderschat alsjeblieft niet de kracht van dit soort verhalen. Ik ben zelf geen voorstander van het volledig verbieden ervan, maar wel voor een oplettend oog en ingrijpen bij de verhalen die echt aanzet kunnen geven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Renegade schreef:
    En terecht!

    Gelukkig gaat er nu beter op gelet worden.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Basturdo schreef:
    (...)
    Ja, maar ik word er sowieso een beetje ziek van. Ikzelf ben stevig, en ga me dan.. onzeker voelen. Snap je. En kids van 13 kunnen snel op ideeën komen als ze zo'n figuur als ik hebben en erg onzeker zijn. Ik ben gewoon tegen dat soort verhalen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Basturdo schreef:
    God, eindelijk, werd eens tijd. Mijn gebed wordt verhoord.


    Jus drein jus daun

    Hooligan schreef:
    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.


    Maar door Bieber, 1D, TH, HP of Twilight kan je niet doodgaan


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Het is maar goed;
    ik kom slecht bij die plaatjes/verhaaltjes, krijg er zelf kotsneigingen van ;D
    Ze kunnen wel goed geschreven zijn, maar...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hooligan schreef:
    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.


    ik had ergens gelezen dat quizlet juist gemaakt was voor th verhalen volgens mij had ik dat op girlscene gelezen maar kan ook zijn dat ik het fout het hoor!:X


    L0ve's Hard To Find Easy To Loose And Difficult To Forget

    XRealWithMe schreef:
    (...)

    ik had ergens gelezen dat quizlet juist gemaakt was voor th verhalen volgens mij had ik dat op girlscene gelezen maar kan ook zijn dat ik het fout het hoor!:X
    Quizlet is gemaakt voor quizzen ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Quizlet is gemaakt voor quizzen ;)
    Maar is vooral door die tokio hotel hype bekend geworden door al die verhalen die in quizvorm werden gemaakt. Waar is de tijd. Dat was echt leuk en lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Maar is vooral door die tokio hotel hype bekend geworden door al die verhalen die in quizvorm werden gemaakt. Waar is de tijd. Dat was echt leuk en lachen.
    Vind ik wel meevallen eigenlijk... Ik vind het veel leuker zo. Tenminste wat meer variëteit, niet alleen maar justin bieber, niet alleen maar one direction, niet alleen maar harry potter. Snap je? Nu is deze site echt voor iedereen, vroeger was er één soort tokio hotel elite en verder niets.


    Life is hard and then we die

    Ik vind eerlijk gezegd mensen die een beetje stevig zijn veel knapper dan hele magere mensen. Echt, ik vind ze gewoon veeeeeeel aantrekkelijker, jongens vallen ook niet op magere sprieten, die willen iets vast kunnen houden! Pro Ana vind ik echt ziek...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!