• Ik zag net een topic over pesten en de reacties daarop. Bijna iedereen die gereageerd had,is/was zelf ook gepest geweest. Dat is echt zo erg. Dus nu mijn vraag,ben je ook ooit gepest geweest? Zo ja,nu nog steeds of niet?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ja en nee (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Niet echt. Ik werd wel eens geplaagd, maar die mensen kregen de volle laag terug haha.


    Me so good.

    Ja, bij mij ging het zover, dat ik serieuze doodsbedreigingen kreeg.
    Maar nu ben ik 19, zit ik op de universiteit en ben ik daar gelukkig allemaal vanaf.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja, nogal. Nu niet meer, gelukkig. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Nee, nooit gepest geweest.


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, maar nu niet meer of toch heel weinig.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ze hebben het geprobeerd, maar ik ben altijd heel geniepig in dat soort dingen; bewijs verzamelen en de autoriteit opzoeken. Klaar & weg met die handel ^^


    Life is hard and then we die

    Nee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja. Kuttijden waren dat. Gelukkig ben ik door Q sterker geworden, en verweer ik me steeds beter.
    Ook voel ik me steeds zekerder van mezelf, allemaal dankzij jullie.
    Ik denk dat ik allang weg was gelopen als ik geen steun had. Godzijdank zijn die tijden voorbij! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben erg lang gepest geweest...
    Met spoedopname in het ziekenhuis tot gevolg...
    Ik kon klacht neerleggen wegens poging tot moord, maar ik heb een klacht ingediend wegens slagen en verwondingen.

    En nee het is niet meer bezig omdat ik van school ben verandert.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben nog nooit gepest geweest, wel veel fights.


    I love you Tim

    Jep, zelfs nu proberen mensen soort van de pesten maar ik laat me niet klein krijgen en dat weten ze.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je het nadoen van iemand die stottert pesten noemt, dan wel ja.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja ik werd gepest, nu niet meer,,


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Een beetje, maar ik zat ook gewoon in de verkeerde 'vrienden'groep.. Wanneer ik daar uit was en met anderen overeen kwam, was dat gelukkig voorbij.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right