• Hi (:
    Na een hele tijd denken, heb ik besloten om een nieuwe story te maken en daarom zoek ik rollen. Hij is helemaal niet gebaseerd op de film Remember Me, de titel past gewoon goed bij mijn story.
    Ja, het is alwéér een One Direction story maar idgaf.
    Alleszins, ik heb nog enkele mensen nodig die graag een rolletje willen in mijn story (:. Dit heb ik nodig;

    Vriendin Liam Bloomsbury
    Niall Dumbledore
    Harry SofieSaade
    -Beste vriendin hoofdrol (+ vriendin Louis) Netsky
    En ja, als je zelf nog iets weet dan mag je dat ook altijd invullen, ik zie wel of het in het verhaal past.

    Vul even dit in dan;
    Naam (volledige!);
    Rol;
    Leeftijd + geboortedatum;
    Uiterlijk (foto!);
    Karakter;
    Extra's;

    Ik kies NIET de eerste maar de beste!
    (flower)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 20:33 ]

    Naam (volledige!); Eliane Alexis Gryfter.
    Rol; Vriendin van Harry<3
    Leeftijd + geboortedatum; 1-6-1994 (16 dus)
    Uiterlijk (foto!);




    Karakter; Eliane is een sociale dame met veel gevoel voor humor. Ze weet hoe ze mensen moet troosten. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden en probeert hen zoveel mogelijk advies te geven. Verder is ze heel behulpzaam, lief en slim. Eliane kan soms koppig of naief overkomen. Jaloerse of mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen, vind ze niets.Ze is een doorzetter, als ze iets wilt dan gaat ze er 100% voor. Ze staat altijd klaar voor nieuwe ervaringen. Ze is onzeker zeker over haar uiterlijk en voornamelijk figuur. In haar verleden heeft ze anorexia gehad waar ze nu (gelukkig) al 2 jaar vanaf is. Ze is wat verlegen maar als je haar beter kent is ze al een stuk opener. Ze is musicaal en speelt dan ook al vanaf haar 6e klassiek piano.
    Extra's; Eliane heeft geen broers of zussen. Dit vind ze erg jammer. Haar vader is advocaat hij reist hierdoor veel en is maar afentoe thuis. Haar moeder heeft echter op de hoek van de straat een bloemenwinkeltje waar Eliane zelf in haar vrije tijd ook werkt.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 20:20 ]

    Thanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    thaaaaaaaaaanks:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    SofieSaad, je krijgt de rol! Maar zou je het erg vinden moest ik je een jaartje ouder maken? Ik vind zestien ietsje te jong (:

    en Dumbledore & Netsky; you're welcome ^^

    Evaporate schreef:
    SofieSaad, je krijgt de rol! Maar zou je het erg vinden moest ik je een jaartje ouder maken? Ik vind zestien ietsje te jong (:


    Tuurlijk niet! Doe wat je wilt ben al helemaal blij (A)

    Bedankt voor de rol trouwens! _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John