• En dan heb ik het over Mamoun Elyounoussi.

    Waarschijnlijk kent niemand hem maar hij is echt geweldig.

    Hij speelde toen hij elf was mee in Polleke Daar vond ik hem al geweldig.

    Een paar jaar later toen hij 16-17 was in het paard van sinterklaas.
    klikklik

    Het jaar daarop in de telefilm Coach

    En in 2011 in Pizzamaffia

    Ik vind hem ook zo cool omdat hij zo verschilende rollen speelt.



    Wat vinden juillie van hem?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 12:33 ]

    I dont know


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hooligan schreef:
    Sorry, maar ik kijk geen films met Turken.


    Hoezo niet, als ik vragen mag?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hooligan schreef:
    Sorry, maar ik kijk geen films met Turken.


    sorry dat ik dit zeg, maar dit vind ik een beetje rasistisch overkomen


    t zijn niet eens Turken btw xD

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 11:00 ]

    Hooligan schreef:
    Sorry, maar ik kijk geen films met Turken.


    Duh?

    Hij is geen Turk hij is een marokkaan.

    En iets tegen turken?

    Feorge schreef:
    (...)

    Hoezo niet, als ik vragen mag?


    Dragonair schreef:
    (...)

    sorry dat ik dit zeg, maar dit vind ik een beetje rasistisch overkomen


    t zijn niet eens Turken btw xD


    Hale schreef:
    (...)

    Duh?

    Hij is geen Turk hij is een marokkaan.

    En iets tegen turken?

    @Feorge
    Aangezien ik een hekel heb aan buitenlanders. Niet gelijk gaan schreeuwen graag, dankje.

    @Dragonair
    I know en ze zijn toch allemaal hetzelfde naar mij.

    @Hale
    Allemaal hetzelfde voor mij, en ja.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:44 ]

    Pizzamaffia vond ik echt een vreselijke film, en Polleke ook, haha. Dus kan ook niet echt zeggen dat ik hem een leuke acteur vind, of zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hooligan schreef:
    (...)
    @Feorge
    Aangezien ik een hekel heb aan buitenlanders. Niet gelijk gaan schreeuwen graag, dankje.

    @Dragonair
    I know en ze zijn toch allemaal hetzelfde naar mij.

    @Hale
    Allemaal hetzelfde voor mij, en ja.


    Ik ben een halve Marokaan en op je laatste opmerking ga ik niet reageren want dat is ver beneden mijn waardigheid.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik ben een halve Marokaan en op je laatste opmerking ga ik niet reageren want dat is ver beneden mijn waardigheid.

    Oke, maar niet zeuren dan, ik ben alleen maar zo opgevoed (krul)

    Waarom heb je eigenlijk iets tegen buitenlanders?

    Hooligan schreef:
    (...)
    Oke, maar niet zeuren dan, ik ben alleen maar zo opgevoed (krul)


    En dan ga je zeuren over mijn ouders omdat ze te vrij zijn?

    Mijn ouders hebben me geleerd dat ik alle mensen met respect moet behandelen ookal zijn ze pimpelpaars.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:51 ]

    Hale schreef:
    (...)

    En dan ga je zeuren over mijn ouders omdat ze te vrij zijn?

    Mijn ouders hebben me geleerd dat ik alle mensen met respect moet behandelen ookal zijn ze pimpelpaars.

    Wut. Waar komt dat eerste vandaan?
    En oke, de mijne hebben me iets anders geleerd, maar daar kunnen we niet veel aan veranderen he :Y)

    Hooligan schreef:
    (...)
    Wut. Waar komt dat eerste vandaan?
    En oke, de mijne hebben me iets anders geleerd, maar daar kunnen we niet veel aan veranderen he :Y)


    Kijk maar eens door mijn topics.

    En echt kansloos,kansloos.

    Dus jouw ouders hebben je geleerd/

    'Als iemand een andere huidskleur heeft zijn ze slecht en als iemand een ander geloof heeft zijn ze gestoord'.

    Dan heb ik niets te klagen met mijn ouders.

    Ja,ze laten me misschien te vrij maar dat is beter dan dat ze me een racist maken.


    Dus je kijkt die films niet omdat Mamoen er in speelt en hij toevallig buitenlands is....


    -facepalm-

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:57 ]

    Hale schreef:
    Dus jouw ouders hebben je geleerd/

    'Als iemand een andere huidskleur heeft zijn ze slecht en als iemand een ander geloof heeft zijn ze gestoord'.

    Dan heb ik niets te klagen met mijn ouders.

    Ja,ze laten me misschien te vrij maar dat is beter dan dat ze me een racist maken.


    Dus je kijkt die films niet omdat Mamoen er in speelt en hij toevallig buitenlands is....


    -facepalm-

    Daar gaat het gewoon echt hélémaal niet om. En sowieso, je hebt geen idee waarom mijn ouders mij zo hebben opgevoed, dus ik denk niet dat je echt zo een recht van spreken hebt over mijn ouders hun manier van opvoeden.
    En nu zeg je opeens dat ze jou vrij laten terwijl je eerst zegt, I quote: En dan ga je zeuren over mijn ouders omdat ze te vrij zijn? Vind je het heel gek dat ik je dan niet snap maar ok.
    En ja, inderdaad, ik kijk die film niet omdat er buitenlanders inzitten. Ik mag mijn mening hebben, en die ook uiten tot bepaalde grenzen. Ik ga hier ook niet schreeuwen dat ik zo tegen jullie ben, of wat ik er zo van vind, ik heb nog een beetje zelfwaarde over. Ok.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Daar gaat het gewoon echt hélémaal niet om. En sowieso, je hebt geen idee waarom mijn ouders mij zo hebben opgevoed, dus ik denk niet dat je echt zo een recht van spreken hebt over mijn ouders hun manier van opvoeden.
    En nu zeg je opeens dat ze jou vrij laten terwijl je eerst zegt, I quote: En dan ga je zeuren over mijn ouders omdat ze te vrij zijn? Vind je het heel gek dat ik je dan niet snap maar ok.
    En ja, inderdaad, ik kijk die film niet omdat er buitenlanders inzitten. Ik mag mijn mening hebben, en die ook uiten tot bepaalde grenzen. Ik ga hier ook niet schreeuwen dat ik zo tegen jullie ben, of wat ik er zo van vind, ik heb nog een beetje zelfwaarde over. Ok.


    Whatever.