• De stelling van deze week luidt:
    Je kan enkel 100% jezelf zijn, als je helemaal alleen bent

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, want je moet anders altijd wel een keer ergens rekening mee houden.


    your eyes are like stars in the night.

    Soms wel, soms niet. Bij sommige mensen kan ik echt mezelf zijn, bij andere wat minder en bij weer anderen helemaal niet. Dus ik ben er zo half mee eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eens en oneens.
    Je gaat je toch net iets anders gedragen met mensen erbij, maar als je niet zonder mensen kunt zijn, ben je dus juist jezelf en ben je eerder anders wanneer je alleen bent. Het hangt van de persoon af.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hangt ervan af bij wie je bent.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Wat je ook doet, bij wie je ook bent, je raakt jezelf nooit kwijt.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens :W


    -

    Hmmm... Eens.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Oneens. Bij mensen die ik heel goed ken - mijn beste vriendin, familie - voel ik me even veel mezelf als alleen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oneens.. ook al hou je rekening met iets.. je doet dat omdat dat ook bij jezelf zijn hoort (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je denkt 's nachts toch over wat je fout doet, wat je goed kunt doen en de genante dingen die je moet mijden van jezelf? En dan ben je helemaal alleen, zonder masker, en dan ben je niet eens 100 procent jezelf.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eens, je past je altijd aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Padalecki schreef:
    Eens. Onbewust pas je jezelf (een beetje) aan aan de persoon/personen waar je bij bent.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse