• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (mijn tops)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Mijn topics.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Rose zuchtte zachtjes, waarna ze haar armen om mijn middel sloeg. Die zou ze er zometeen gelijk weer vanaf halen als ik het had gezegd... Ik glimlachte naar haar. Na een paar seconde liet ze me toch weer los, ik zuchtte heel zachtjes. mompelde ik zachtjes, zo zachtjes dat ze me amper hoorde.


    Rose Lileas Somerled

    'Dit ga je niet zo heel leuk vinden, en het spijt me, want ik had het je eerder moeten vertellen, maar ja, ik kon het niet zo goed, denk ik... Ik heb een vriendin,' Ookal mompelde Zayn zijn woorden, toch drongen zijn laatste woorden bij me naar binnen. Mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog, terwijl een lichte opening was ontstaan tussen mijn lippen. "J-je...je wat!?" met een kleine ongeloof schudde ik mijn hoofd waarna ik hem weer aankeek. "Weetje, ik dacht verdomme dat je me echt leuk vond! Maar zoals ik al had verwacht, was de hoop die ik had weer té groot!" Zonder nog wat te zeggen stond ik op waarna ik de deur van de schuur achter me dicht gooiden en richting huis liep.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Wait, waren jullie al weer terug in de schuur van de jongens? Liam en Bree waren daar ook hè, volgens mij had Nyan dat al gemeld)


    Happy Birthday my Potter!

    Mary Carter
    Ik stak mijn tong naar hem uit. "Alsof jij zo cool bent." Grinnik ik. Ik liet mezelf weer achterover vallen. "Ik geniet van dit moment." Mompelde ik zacht. O


    Niall Horan
    'Alsof jij zo cool bent.' Ze laat zich achterover vallen. 'Ik geniet van dit moment.'
    'Zou je me geloven als ik zeg dat ik niet geniet,' glimlach ik. Moet ze maar niet zo gemeen zijn. 'Mij een beetje niet cool noemen hoor.' Ik laat een korte grinnik horen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 17:05 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    Ik kijk hem weer beteuterd aan. ''Ugh , je zegt het maar.'' mompelde ik en sloot mijn ogen. ''Hoor je dat? Ja. De stilte. Waar zelfs jij niet van kan winnen.'' zei ik neutraal. Ik hoorde zijn grinnik. '
    'Ik hoorde je wel.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    Hier was ik dus al bang voor. 'Rose! Wacht nou even!' Ik stond ook op en rende achter haar aan, in de verte zag ik iemand wegrennen, zo snel als ik kon rende ik naar haar toe en pakte haar bij haar pols vast, zodat ze stil zou staan. 'Waarom denk je dat ik je niets heb verteld over mijn vriendin? Heb je daar al eens over nagedacht?' Mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Mijn nicht had gelijk, alle jongens zijn het zelfde. Met mijn handen in de zakken van mijn jas liep ik richting huis, en het liefst wou ik nu ergens tegen aanschoppen, of iets stuk maken. Dat hij een vriendin heeft, óke, maar dat hij me meer dan een keer heeft gezoend en het niet heeft verteld was de druppel. Ik hoorde hem schreeuwen in de verte, maar ik gunde hem niet eens een blik terwijl ik strak voor me uit bleef kijken terwijl ik door bleef lopen. Maar Zayn greep me vast bij mijn pols en liet me tot stilstand komen, maar bogsteeds keek ik hem niet aan. "Nee, daar heb ik niet over nagedacht nee."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik zuchtte zachtjes, voordat ik haar beide handen vast pakte. 'Waarom denk je dat ik het niet verteld had?' Ik wilde per se dat ze het zelf zou "raden". Aangezien het best wel beschamend was, of voor mij dan toch. Maar dat deed er even niet toe, ik hoopte gewoon dat ze me vergaf, Rose is een geweldig meisje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn sloeg een zucht waarna hij beide van mijn handen beedpakte en ik nu wél zijn kant op moest kijken. 'Waarom denk je dat ik het niet verteld had?' nu was het mijn beurd om zachtjes te zuchten. "Omdat je niet wou dat ik het wist?" Ik was nogsteeds boos en dat was dan ook te horen, ik draaide mijn hoofd even naar rechts terwijl ik naar de grond keek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik schudde langzaam mijn hoofd, ze begreep me echt niet. 'Nee, natuurlijk niet. Ik wilde je gewoon niet kwetsen,' mompelde ik zachtjes. 'Ik weet niet wat jij had, maar tijdens onze kus voelde ik wel degelijk wat, en ik mocht het niet voelen van mezelf, aangezien ik thuis een vriendin heb zitten, maar ik kan het niet negeren, denk ik...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik beet even zachtjes op mijn onderlip terwijl ik Zayn nogsteeds niet aankeek, een kleine zucht verliet mijn mond waarna ik mijn blik weer oprichten en hem aankeek, waarna ik mijn hoofd naar rechts kantelden. "Dus je...probeerd nu eigenlijk te zeggen dat je míj leuk vind?" mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog. Alweer verliet een zuchtje mijn mond waarna ik weer even naar mijn schoenen keek die op dit moment een stuk interressanter waren. "Ik ehm...ik voelde ook wat tijdens onze kus."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ik denk het wel, maar het is gewoon allemaal zo frustrerend. En dat is waarom ik je niets over mijn vriendin heb verteld, ik wilde gewoon nog even nadenken... Wat ik hier nou mee moet, ik weet het namelijk echt niet...' Zachtjes zuchtte ik voordat ik haar aankeek. Rose keek me nog steeds niet aan. 'Echt? Meen je dat?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you