• Topic 1 is hier te vinden.

    Hallo dames en heren,

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd.

    Bedoeling:
    Elke 10 dagen wordt er van jullie verwacht een verhaal te schrijven, dat samenhangt met de opdracht. Ik zal 25 deelnemers toelaten en per ronde zal gekeken worden naar hoeveel er af zullen vallen.

    Uitstel:
    Natuurlijk hou er ik rekening mee, dat mensen dit niet altijd zullen halen. Het is altijd mogelijk om uitstel aan te vragen, maar alleen met een goede reden. Hieronder versta ik dus niet 'ik was het helemaal vergeten'. Ook heb ik graag dat je op tijd uitstel aanvraagt en dus niet nadat de deadline al verstreken is. Je kunt maximaal een 5 dagen uitstel krijgen.

    Duur van rondes:
    Zoals jullie hebben gelezen, hebben jullie 10 dagen om een opdracht te maken en dan maximaal 5 dagen uitstel. Daarna neem ik een paar dagen de tijd om de inzendingen na te kijken en te beoordelen. Elke ronde zal zo rond de 3 weken duren, maar dat ligt natuurlijk aan het aantal mensen dat uitstel nodig heeft.

    Prijzen:
    De winnaar:
    - Eer voor het winnen van de wedstrijd
    - 25 credits

    Tweede plaats:
    - 10 credits

    Derde plaats:
    - 5 credits

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Enkele tips:
    - Spelling, spelling en nog eens spelling. Let daar goed op, want dat zal ik doen.
    - Gebruik alinea's.
    - Wees origineel en creatief.
    - Wees voorbereid op mijn opdrachten. Die zijn niet standaard of makkelijk. Mensen die aan mijn vorige wedstrijd hebben meegedaan kunnen dat hoogstwaarschijnlijk beamen.

    Deelnemers:
    - Rizardo
    - Hel
    - Overwhelmed
    - Counterpoise
    - Glucio
    - Chandler
    - Bashful
    - C18
    - Saybia
    - Roux
    - Yayde
    - Annwfyn
    - Dsend
    - Ignorances
    - Fidem
    - 1xmichellax1

    De story met de opdrachten, inzendingen en uitslagen. Vergeet geen abo!

    Opdracht 1.


    Opdracht 2.


    Kruip in de huid van een persoon. Een persoon met een uitzonderlijke baan, aparte gave of misschien wel een doodnormaal leven. Ik heb jullie elk genummerd, gewoon zoals jullie in de lijst staan en bij elk nummer staat nu een beroep, gave, levenswijze of ras. Het is me een genoegen jullie kennis te laten maken met jullie hoofdpersonage. Er is geen mogelijkheid om te ruilen of te veranderen, wees creatief en zorg er voor, dat jullie je grenzen uitbreiden. Datgene wat er achter je naar staat, wil ik dan ook als hoofdpunt in het verhaal terug kunnen zien. er iets speciaals van.

    Minimum aantal woorden: 700
    Maximum aantal woorden: 1200
    Inleverdatum: 25 September 24:00

    In de story staan jullie personages.



    Vergeet vooral niet het allerbelangrijkste. Probeer zelf ook plezier te hebben in de wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 17:17 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Binnen nu en een halfuur zal de uitslag er op komen.


    *O* Yay voor Sam!! <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Applejack schreef:
    Binnen nu en een halfuur zal de uitslag er op komen.

    Jeaaj :'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Applejack schreef:
    Binnen nu en een halfuur zal de uitslag er op komen.

    Nice :] Of juist niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh my, oh my
    -hyperventilatie-


    Cool, neat, swell -Cry

    Wees bang, wees héél bang (cat) De nieuwe opdracht komt trouwens iets later, maar ook nog wel vanavond :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Vegeta! What does the scouter say about her scariness level?
    IT'S OVER 9000!
    What 9000?! There's no way that can be right!


    No growth of the heart is ever a waste

    Wel it is!
    Anyway, ga nu het hoofdstuk maken, voor de tweede keer, want mijn laptop houdt er van mij te pesten en uit te vallen, het moment dat ik op 'verzenden' wil drukken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @_@ Stomme laptop!
    *doet alsof ze geduldig is*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hij staat online hoor :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    *Is nu hyper* ik heb gewoon een 8!! 8D

    Ahum... Heel erg bedankt voor het commentaar en ik zal er zeker op letten! :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    -Neemt een hap adem en klikt-.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom zijn jullie nou allemaal zo zenuwachtig? x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Cuz we know you ain't foolin' around.

    Zal d'r op letten :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jeej, een acht. Ik ben stiekem trots op mezelf, want ik heb er erg m'n best op gedaan. Super bedankt,en heel sterk en fijn commentaar.


    once a directioner, always a directioner.

    Thanks voor de kritiek, ik ga eraan werken. En dat met die prins klopt ja, ik had daar namelijk eerst dat er een drieling was --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful