• Topic 1 is hier te vinden.

    Hallo dames en heren,

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd.

    Bedoeling:
    Elke 10 dagen wordt er van jullie verwacht een verhaal te schrijven, dat samenhangt met de opdracht. Ik zal 25 deelnemers toelaten en per ronde zal gekeken worden naar hoeveel er af zullen vallen.

    Uitstel:
    Natuurlijk hou er ik rekening mee, dat mensen dit niet altijd zullen halen. Het is altijd mogelijk om uitstel aan te vragen, maar alleen met een goede reden. Hieronder versta ik dus niet 'ik was het helemaal vergeten'. Ook heb ik graag dat je op tijd uitstel aanvraagt en dus niet nadat de deadline al verstreken is. Je kunt maximaal een 5 dagen uitstel krijgen.

    Duur van rondes:
    Zoals jullie hebben gelezen, hebben jullie 10 dagen om een opdracht te maken en dan maximaal 5 dagen uitstel. Daarna neem ik een paar dagen de tijd om de inzendingen na te kijken en te beoordelen. Elke ronde zal zo rond de 3 weken duren, maar dat ligt natuurlijk aan het aantal mensen dat uitstel nodig heeft.

    Prijzen:
    De winnaar:
    - Eer voor het winnen van de wedstrijd
    - 25 credits

    Tweede plaats:
    - 10 credits

    Derde plaats:
    - 5 credits

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Enkele tips:
    - Spelling, spelling en nog eens spelling. Let daar goed op, want dat zal ik doen.
    - Gebruik alinea's.
    - Wees origineel en creatief.
    - Wees voorbereid op mijn opdrachten. Die zijn niet standaard of makkelijk. Mensen die aan mijn vorige wedstrijd hebben meegedaan kunnen dat hoogstwaarschijnlijk beamen.

    Deelnemers:
    - Rizardo
    - Hel
    - Overwhelmed
    - Counterpoise
    - Glucio
    - Chandler
    - Bashful
    - C18
    - Saybia
    - Roux
    - Yayde
    - Annwfyn
    - Dsend
    - Ignorances
    - Fidem
    - 1xmichellax1

    De story met de opdrachten, inzendingen en uitslagen. Vergeet geen abo!

    Opdracht 1.


    Opdracht 2.


    Kruip in de huid van een persoon. Een persoon met een uitzonderlijke baan, aparte gave of misschien wel een doodnormaal leven. Ik heb jullie elk genummerd, gewoon zoals jullie in de lijst staan en bij elk nummer staat nu een beroep, gave, levenswijze of ras. Het is me een genoegen jullie kennis te laten maken met jullie hoofdpersonage. Er is geen mogelijkheid om te ruilen of te veranderen, wees creatief en zorg er voor, dat jullie je grenzen uitbreiden. Datgene wat er achter je naar staat, wil ik dan ook als hoofdpunt in het verhaal terug kunnen zien. er iets speciaals van.

    Minimum aantal woorden: 700
    Maximum aantal woorden: 1200
    Inleverdatum: 25 September 24:00

    In de story staan jullie personages.



    Vergeet vooral niet het allerbelangrijkste. Probeer zelf ook plezier te hebben in de wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 17:17 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ergens heb ik een van de makkelijkste woorden -glasblazer-, maar ook de moeilijkste. Hoe moet je een goed verhaal bedenken bij een glasblazer. Ik weet wel iets, maar niet hoe te verwoorden.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    Ergens heb ik een van de makkelijkste woorden -glasblazer-, maar ook de moeilijkste. Hoe moet je een goed verhaal bedenken bij een glasblazer. Ik weet wel iets, maar niet hoe te verwoorden.

    Ik zag glasblazer staan en daar kwam later een idee bij in mijn hoofd. Maar daar heb ik geen zak aan, aangezien ik in de huid van een piraat moet kruipen. ARGH. Haha. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Yarrow schreef:
    (...)
    Ik zag glasblazer staan en daar kwam later een idee bij in mijn hoofd. Maar daar heb ik geen zak aan, aangezien ik in de huid van een piraat moet kruipen. ARGH. Haha. :3

    Great. Ik weet het echt niet. --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    (...)
    Great. Ik weet het echt niet. --'

    That's sad. :C


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Yarrow schreef:
    (...)
    Ik zag glasblazer staan en daar kwam later een idee bij in mijn hoofd. Maar daar heb ik geen zak aan, aangezien ik in de huid van een piraat moet kruipen. ARGH. Haha. :3


    Haha, ik wou dat ik een piraat was, ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik met een necromancher aanmoet (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb een Excorsist, hoor je mij klagen? :'D
    Misschien wat muziek luisteren dat bij het onderwerp past, of wat op wikipedia rondzoeken over het onderwerp...
    Mijn inbox onderspammen zal in elk geval niet helpen

    Anyway, veel success met jullie opdrachten allemaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Ik heb een Excorsist, hoor je mij klagen? :'D
    Misschien wat muziek luisteren dat bij het onderwerp past, of wat op wikipedia rondzoeken over het onderwerp...
    Mijn inbox onderspammen zal in elk geval niet helpen

    Anyway, veel success met jullie opdrachten allemaal.

    Ik klaag toch niet. D':
    Word je ondergespamt dan? Jij ook veel succes.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    StoryBelle schreef:
    Ik heb een Excorsist, hoor je mij klagen? :'D
    Misschien wat muziek luisteren dat bij het onderwerp past, of wat op wikipedia rondzoeken over het onderwerp...
    Mijn inbox onderspammen zal in elk geval niet helpen

    Anyway, veel success met jullie opdrachten allemaal.

    Spammen we je inbox onder? Awesome xD
    En muziek luisteren helpt, ik luister naar een brilliant nummer -past niet bij glasblazer- en het heeft me een fantastisch idee gegeven. Thank you for de tip
    And good luck StoryBelle als je maar niet gaat zingen

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 17:48 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    @StoryBelle
    Een demon heeft toch ook te maken met een excorcist? God, ik ben zo hulpeloos. Ik kan wel óver iemand schrijven die ermee te maken heeft, maar niet vanuit. Ik ben niet zo slecht dat ik zulke gedachten kan hebben.


    once a directioner, always a directioner.

    Ignorances schreef:
    @StoryBelle
    Een demon heeft toch ook te maken met een excorcist? God, ik ben zo hulpeloos. Ik kan wel óver iemand schrijven die ermee te maken heeft, maar niet vanuit. Ik ben niet zo slecht dat ik zulke gedachten kan hebben.


    Excorsist is een duivelsuitdrijver ja.

    Ik heb zelf nog geen idee wat ik ga doen, but I refuse to get beaten by this assignment.
    dus, komt wel goed.

    en seriously, er is ZOVEEL informatie over demonen te vinden. wikipedia alleen al hoort er vol mee te staan. steek tijd in eht lezen van die artikels.

    Don´t search the story, just let it come to you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dankje, StoryBelle!

    ---

    Een vraagje voor Applejack, mag je ook over een goede demon praten? Die bestaan ook volgens Wikipedia.


    once a directioner, always a directioner.

    Ignorances schreef:
    Dankje, StoryBelle!

    ---

    Een vraagje voor Applejack, mag je ook over een goede demon praten? Die bestaan ook volgens Wikipedia.


    Sugarcube, ik heb je drie pagina's terug al gezegd, dat demonen zowel goed als slecht kunnen zijn x'D Dus ja, dat mag.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 18:43 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hahaha heel erg sorry. x'D


    once a directioner, always a directioner.

    Applejack, wat heb jij met Sugarcube? *nieuwe roddel*


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    It's just a nickname, sugarcube. Say it aaaaaall the time, don't know why. Maybe it's an Apple family thing.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.