• Mijn beste vriendin had ruzie met mijn beste vriend en sinds toen liep ze niet meer bij ons enzo, dus hadden we nog weinig contact. Opeens kreeg ik via via te horen dat ze wou veranderen naar school, helemaal naar Brugge en deze morgen kreeg ik een sms van haar: Ik ben ziek dus kom niet naar school.
    Dus mijn beste vriend moest vandaag na school met de trein naar brugge en passeerde langs haar 'toekomstige' school en wie liep er daar? Juist ja, Zij.
    Ik vind het gewoon een kutstreek dat ze het me niet vertelde en dan nog de dag ervoor geen afscheid nam? Zoiets vertel je je beste vriendin toch?


    all I want is the taste that your lips allow

    Dat is idd een kutstreek :3

    Wow, dat is inderdaad écht een kutstreek. ;o


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    like whut O_O
    dat is een behoorlijke naaistreek ja.
    stuur haar droog een sms met: 'is het leuk op je nieuwe school?'
    ben benieuwd wat ze antwoord


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wow, ik snap zelfs niet dat iemand zoiets zou doen? Echt laf


    All I have in life, is my imagniation.

    DancingDead schreef:
    like whut O_O
    dat is een behoorlijke naaistreek ja.
    stuur haar droog een sms met: 'is het leuk op je nieuwe school?'
    ben benieuwd wat ze antwoord


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    En dat noemt zich een beste vriendin. Serieus, dat ze zo iets niet verteld. Dat is echt, slecht.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hoe kan je je beste vriendin nu zo behandelen? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bel der is?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Videotape schreef:
    Wow, ik snap zelfs niet dat iemand zoiets zou doen? Echt laf

    nou dat is niet eens een beste vriendin sms haarxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat is alles behalve een goede vriendin. Het is een vuile naaistreek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou haar kan je geen vriendin noemen want dat is gewoon een ***-streek van haar


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zo te horen was er al niet meer veel ‘beste vriendin’ aan jullie vriendschap op te merken? Als je elkaar op zo’n kinderachtige manier behandeld dan kan er ook niet echt een fatsoenlijke vriendschap (blijven)bestaan, denk ik dan. Ik vind het heel rottig voor je. Maar bel haar anders en leg haar uit hoe je je voelt en als ze niet opneemt, dan mail je haar gewoon. Als ze kwaad wordt, kan het zijn dat ze niet reageert maar dan heb jij tenminste gezegd hoe je je voelt en dat je je gewoon verraden voelt door haar.
    Succes!


    Wie du mir, so ich dir.

    Nephthys schreef:
    Dat is idd een kutstreek :3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jagielski schreef:
    Wow, dat is inderdaad écht een kutstreek. ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking