• En alweer sta ik in een bomvolle trein! En ik moet nog een uur! Aargh!
    Hebben jullie hier ook last van?
    Ik echt elke week -,-


    You never fail, unless you keep trying...

    Stonem schreef:
    Ik heb dat met de bus, als ik in de ochtendspits zit. Dan zit die hele bus altijd overvol en allemaal mensen moeten in het pad staan en flikkeren dan de hele tijd over elkaar heen :')


    Inderdaad, kei gezellig gewoon. Gelukkig stap ik in bij de eerste halte dus 's morgens valt het wel mee, maar de terugrit is echt hell. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Celestia schreef:
    Nee.. aangezien ik altijd naar school ga op de fiets.
    Maarja, dan heb ik weer last van harde wind en regen. Bah D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    In mijn dorp rijden gene bussen :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Uneventful schreef:
    7 minuten fietsen is ook niet leuk, no kidding. Ik heb medelijden met je. ):


    dankje! Gelukkig heb ik het overleefd (;


    You never fail, unless you keep trying...

    Ik moet iedere dag een uur met de trein naar Leiden en op die route zijn ook steeds problemen door mensen die voor de trein springen. Al drie deze week, echt erg.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Stonem schreef:
    Ik heb dat met de bus, als ik in de ochtendspits zit. Dan zit die hele bus altijd overvol en allemaal mensen moeten in het pad staan en flikkeren dan de hele tijd over elkaar heen :')


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Finnick schreef:
    Ik moet iedere dag een uur met de trein naar Leiden en op die route zijn ook steeds problemen door mensen die voor de trein springen. Al drie deze week, echt erg.

    Dat is erg!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    2/3 minuutjes fietsen en ik ben op school :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Daar heb ik enkel op drukke dagen last van als ik de trein neem, maar ik moet er maximum een half uurtje opzitten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Finnick schreef:
    Ik moet iedere dag een uur met de trein naar Leiden en op die route zijn ook steeds problemen door mensen die voor de trein springen. Al drie deze week, echt erg.


    The same here.
    Gebeurt echt immens veel.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Finnick schreef:
    Ik moet iedere dag een uur met de trein naar Leiden en op die route zijn ook steeds problemen door mensen die voor de trein springen. Al drie deze week, echt erg.


    Jaa de laatste tijd is dat ineens heel vaak :o
    Loop je op het station hoor je weer dat er iemand voor de trein is gesprongen :/ Gelukkig niet op mijn route (tot nu toe)


    As travars

    met de bus, woensdag, ...., een hel!!:(


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Ja want het slakkie naar Den Bosch is overvol met studenten en de trein is te klein voor al die mensen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moriarty schreef:
    (...)

    Jaa de laatste tijd is dat ineens heel vaak :o
    Loop je op het station hoor je weer dat er iemand voor de trein is gesprongen :/ Gelukkig niet op mijn route (tot nu toe)


    Ja ik hoor dat ook echt vaak! Is niet normaal ;0


    You never fail, unless you keep trying...

    Ik kan ALTIJD zitten in de trein van Schiphol naar Sloterdijk (a')


    To infinity and beyond •