• en dat is: WAT VINDEN JULLIE VAN DE NIEUWE ADELE?




    Zelf vind ik het echt een prachtig nummer en ik ben heel blij om te horen dat Adele nog steeds fantastisch kan zingen. Nu nog even wachten voor haar nieuwe album, 25 dat in november uitkomt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    Lel.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 15:04 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben nooit echt fan geweest van Adele, maar het is wel een mooi nummer.
    Ze ziet er echt ook prachtig uit.


    If I were once a planet, you were the axis

    Vedder schreef:

    Lel.


    hilarisch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind het een heel mooi nummer, net als dat ik nog steeds vind dat ze een prachtige stem heeft.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het wel leuk. =)
    Ik moest ook echt wel eerst aan Lionel Richie denken.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 15:35 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind haar iets snellere nummers vaak leuker. Iets meer power. Maar deze is absoluut niet slecht. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen. (:


    The truth is out there.

    Eavan schreef:
    Ik vind het een heel mooi nummer, net als dat ik nog steeds vind dat ze een prachtige stem heeft.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eavan schreef:
    Ik vind het een heel mooi nummer, net als dat ik nog steeds vind dat ze een prachtige stem heeft.

    & Zijzelf ziet er ook prachtig uit.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 15:50 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik hoorde hem vanochtend en nu heb ik hem al 10 keer geluisterd. Heel leuk dat er weer een nieuw nummer is, en het klinkt ook weer ontzettend goed!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Echt prachtig. Ik wacht al zo lang op een nieuw album en ik ben zo blij dat het bijna zover is!


    The soul needs autumn.

    Eavan schreef:
    Ik vind het een heel mooi nummer, net als dat ik nog steeds vind dat ze een prachtige stem heeft.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben niet echt een grote fan van Adeles manier van zingen, maar ik vind het wel een leuk nummer. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.