• Hoi, ik vroeg me af of er al mensen geweest zijn naar Facts in Gent? (Anime en Manga beurs)
    En zo ja, hoe was het daar?

    Ik heb er nog nooit van gehoord tot nu :X


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timcanpy schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord tot nu :X


    26 - 02 - '16

    Het is de 20ste en 21 Oktober (:

    helaas wel te ver weg voor mij :X


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ): Jammer ;(
    Maar voor mij is Eindhoven veel te ver ;( Jammer dat er geen conventies dichterbij zijn dan Gent ;(

    Waar word het gehouden ik heb er wel een van gehoort maar weet nog steeds niet waar het is in welke plaats.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik ben er nog nooit naar toe geweest, maar ik wil wel, want ze hebben daar zoveel dingen van Doctor Who!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xSlagroomx schreef:
    Waar word het gehouden ik heb er wel een van gehoort maar weet nog steeds niet waar het is in welke plaats.
    Vorig jaar was het in de Expo


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Timcanpy schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord tot nu :X


    Chaos is a ladder.

    Ik ben er vorig jaar geweest. Het is best wel groot, en als anime en manga en dat soort dingen je echt interesseren is het geweldig!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ga elk jaar en er is echt ontzettend veel anime,manga en sci- fi.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik weet het nog niet zeker, mijn ouders gaan het vast nog een paar keer bespreken enz..
    Maar mn mama zei dat ze haar best zou doen om c:
    Ik zou het wel een klein beetje snappen als ik niet zou mogen gaan.. In ieder geval ga ik niet alleen mogen gaan, en ik heb geen vrienden die geintresseerd zijn in Anime of Manga ;(

    xSlagroomx schreef:
    Waar word het gehouden ik heb er wel een van gehoort maar weet nog steeds niet waar het is in welke plaats.

    In Gent, in België.. Als je meer wil weten over Facts kun je ook gewoon naar hun website gaan c:
    Het is niet alleen over Manga en Anime, er komen ook acteurs enz.
    Onder andere Tom Felton <3

    Ik ben er vorig jaar geweest en ga dit jaar terug. Het is er erg leuk om alle cosplayers en merchandise te zien. Echt een must-do. :3


    Let the Night embrace you

    Ik ben er de 2 vorige jaren naartoe geweest en het is cool :3