• FOREVER ONE DIRECTION !
    THOSE BOYS ARE FOREVER IN OUR HEART
    they are amazayn, sweet and so much more !
    they light up our world like nobody else <3

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 20:10 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Snickers schreef:
    ik zat echt zo van: Kut kut kut, nee niet weer. Please, geen crash

    Ja ik ook.


    Some things are changing too much.

    Ik ga alvast aan mijn deeeltje voor The Times Gift beginnen(aa)


    What's so bad about being different?

    Yeeuuy het doet het weer :9~
    Ik begon jullie al te missen ):

    Nouis schreef:
    Ik ga alvast aan mijn deeeltje voor The Times Gift beginnen(aa)


    Ghehehe ik heb uhm al af :Y) Maar toen deed Quizlet het niet meer >.<
    Zou ik 'm dan alvast er op zetten? maar ik weet het wachtwoord niet

    Narry schreef:
    Yeeuuy het doet het weer :9~
    Ik begon jullie al te missen ):
    Ik oook ):


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik zit volgens mij echt op zo'n punt, dat ik gewoon geen dag zonder jullie kan x'D Haha dat word nog eens wat...

    Snickers schreef:
    (...)Ahw Fabienne ): what's wrong?
    I'm here for you, he (: <333333333

    Nou, mijn vader was al de hele dag in een chagrijnige bui, en toen begon hij tegen me te schreeuwen omdat ik pas om elf uur beneden kwam en nog niet had ontbeten. Maar aangezien ik er echt niet tegen kan als mensen tegen me schreeuwen of boos op ze zijn, zat ik daar dus met tranen in mijn ogen. En toen werd mijn vader nog bozer omdat ik me niet moest aanstellen tegen hem en dat ik veel te laat beneden kwam omdat we om 12 uur bij mijn opa en oma moesten zijn, terwijl dat maar 10/15 min rijden is. En nu moet ik waarschijnlijk van dansen af, krijg huisarest en moet me iphone teruggeven.

    Sorry, waarschijnlijk stel ik me ook gewoon aan of reageer ik gewoon over. Maar ik vind het dus echt heel erg als ik moet stoppen met dansen.
    En ook sorry dat ik jou nu met het verhaal verveel, maar alsnog bedankt <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)

    Ghehehe ik heb uhm al af :Y) Maar toen deed Quizlet het niet meer >.<
    Zou ik 'm dan alvast er op zetten? maar ik weet het wachtwoord niet


    Was jij niet degene die met het wachtwoord was gekomen? x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    Ik zit volgens mij echt op zo'n punt, dat ik gewoon geen dag zonder jullie kan x'D Haha dat word nog eens wat...
    Dat heb ik wel eens eerder gehad met een forumop habbo hahah$ & nu ook hier xd.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Was jij niet degene die met het wachtwoord was gekomen? x'D


    Uhm, ligt er aan wat het wachtwoord is hea?....

    Bradford schreef:
    (...)
    Nou, mijn vader was al de hele dag in een chagrijnige bui, en toen begon hij tegen me te schreeuwen omdat ik pas om elf uur beneden kwam en nog niet had ontbeten. Maar aangezien ik er echt niet tegen kan als mensen tegen me schreeuwen of boos op ze zijn, zat ik daar dus met tranen in mijn ogen. En toen werd mijn vader nog bozer omdat ik me niet moest aanstellen tegen hem en dat ik veel te laat beneden kwam omdat we om 12 uur bij mijn opa en oma moesten zijn, terwijl dat maar 10/15 min rijden is. En nu moet ik waarschijnlijk van dansen af, krijg huisarest en moet me iphone teruggeven.

    Sorry, waarschijnlijk stel ik me ook gewoon aan of reageer ik gewoon over. Maar ik vind het dus echt heel erg als ik moet stoppen met dansen.
    En ook sorry dat ik jou nu met het verhaal verveel, maar alsnog bedankt <333


    Awwh, dat is echt kut voor je. Ik snap eigenlijk niet waarom hij daar boos om wordt? En zo erg is het toch ook weer niet als je daar iets later bent? ;o Misschien zegt hij dat allemaal wel, maar komt daar toch niks van en moet hij gewoon afkoelen, heb ik een paar jaar terug ook gehad met m'n moeder. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Bradford schreef:
    (...)
    Nou, mijn vader was al de hele dag in een chagrijnige bui, en toen begon hij tegen me te schreeuwen omdat ik pas om elf uur beneden kwam en nog niet had ontbeten. Maar aangezien ik er echt niet tegen kan als mensen tegen me schreeuwen of boos op ze zijn, zat ik daar dus met tranen in mijn ogen. En toen werd mijn vader nog bozer omdat ik me niet moest aanstellen tegen hem en dat ik veel te laat beneden kwam omdat we om 12 uur bij mijn opa en oma moesten zijn, terwijl dat maar 10/15 min rijden is. En nu moet ik waarschijnlijk van dansen af, krijg huisarest en moet me iphone teruggeven.

    Sorry, waarschijnlijk stel ik me ook gewoon aan of reageer ik gewoon over. Maar ik vind het dus echt heel erg als ik moet stoppen met dansen.
    En ook sorry dat ik jou nu met het verhaal verveel, maar alsnog bedankt <333

    Je stelt je niet aan, serieus. Ik vind eerder dat je vader zich aanstelt omdat je van dansen afmoet, huisarrest krijgt en je iphone in moet leveren :x
    Noooh, verontschuldig je niet tegenover mij (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga even mn laatste hs overtypen in Word & nog een hs proberen te schrijven, dus ben zo terug ;d


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    DAMN welke tijd deden we bij story nou eigenlijk??


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    DAMN welke tijd deden we bij story nou eigenlijk??


    Ehm, Chelsea & ik doen VT, Joella doet in TT omdat VT niet goed gaat bij haar. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''