• FOREVER ONE DIRECTION !
    THOSE BOYS ARE FOREVER IN OUR HEART
    they are amazayn, sweet and so much more !
    they light up our world like nobody else <3

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 20:10 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Bradford schreef:
    (...)
    Nou, mijn vader was al de hele dag in een chagrijnige bui, en toen begon hij tegen me te schreeuwen omdat ik pas om elf uur beneden kwam en nog niet had ontbeten. Maar aangezien ik er echt niet tegen kan als mensen tegen me schreeuwen of boos op ze zijn, zat ik daar dus met tranen in mijn ogen. En toen werd mijn vader nog bozer omdat ik me niet moest aanstellen tegen hem en dat ik veel te laat beneden kwam omdat we om 12 uur bij mijn opa en oma moesten zijn, terwijl dat maar 10/15 min rijden is. En nu moet ik waarschijnlijk van dansen af, krijg huisarest en moet me iphone teruggeven.

    Sorry, waarschijnlijk stel ik me ook gewoon aan of reageer ik gewoon over. Maar ik vind het dus echt heel erg als ik moet stoppen met dansen.
    En ook sorry dat ik jou nu met het verhaal verveel, maar alsnog bedankt <333


    Ahw, dat vind ik echt zielig. En je stelt je zeker weten niet aan, ik kan er trouwens ook totaal niet tegen als mensen boos op me zijn of tegen me schreeuwen, ik ken het. En eigenlijk vind ik het best oneerlijk van je vader dat je van dansen af moet, huisarrest krijg en je iPhone moet inleveren. Misschien zoals Chanou zegt moet hij misschien eerst wat afkoelen en verandert hij wel weer van gedachten.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ehm, Chelsea & ik doen VT, Joella doet in TT omdat VT niet goed gaat bij haar. (:


    Ik heb ook verledentijd (:

    Narry schreef:
    (...)

    Ik heb ook verledentijd (:
    ik heb ook VT(nerd)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)ik heb ook VT(nerd)


    Hou je mond jong (krul)

    Ik ben al op de helft van mijn deeltje(aa)


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    (...)

    Hou je mond jong (krul)
    HAHAHAHAH:Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Zou ik dan maar even onze storie promoten op het forum? (aa)

    Narry schreef:
    Zou ik dan maar even onze storie promoten op het forum? (aa)


    is goeeed(:


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ehm, Chelsea & ik doen VT, Joella doet in TT omdat VT niet goed gaat bij haar. (:

    Sorry.
    ik doe lekker TT (:
    OHJEAH xd


    Some things are changing too much.

    Moet ik er dan ook bij zetten dat het door ons word geschreven? x'D

    Ik lees net dat Louis door Harry een paar keer uit is gegaan met een part time model ''Eleanor'' waarvan ik de achternaam even vergeten ben en Zayn is weer met Rebecca?
    What's going on? o.o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    Moet ik er dan ook bij zetten dat het door ons word geschreven? x'D


    Idunno, Chelsea heeft dat wel staan maar dat zag ik pas toen ik het nog een keer las maar ik ben te lui. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Ik lees net dat Louis door Harry een paar keer uit is gegaan met een part time model ''Eleanor'' waarvan ik de achternaam even vergeten ben en Zayn is weer met Rebecca?
    What's going on? o.o


    Eleanor Calder is haar naam.


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    Ik lees net dat Louis door Harry een paar keer uit is gegaan met een part time model ''Eleanor'' waarvan ik de achternaam even vergeten ben en Zayn is weer met Rebecca?
    What's going on? o.o
    Ik heb geen idee O.o Heel twitter spaced door iedereen die dat soort dingen zegt.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nouis schreef:
    (...)

    Eleanor Calder is haar naam.


    Ja, dat was 't! Ik was 't even kwijt.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''