• Dus niet. Zeurtopic! :'D en nee, ik ben geen puber meer, mijn ouders blijven altijd kut. :')

    Ik zit op mijn kamer te schrijven aan mijn verhaal en mijn moeder, stiefpa, kutbuurman, en zus zitten in de kamer Holland Got Talent te kijken, ik wou liever schrijven. En altijd als die buurman komt dan doet mijn moeder ineens heel stoer. Dus ik loop zo naar de kamer op wat water te pakken, zegt iedereen: Hee daar heb je hem ook weer, er leeft nog iemand! en allemaal dat soort dingen. Dus ik negeer het en pak water, en kijk even in de kast of er wat te vreten is, zegt m'n moeder: Oke pak je voedsel maar weer en ga maar weer weg, oh het is ongelofelijk wat Chris in 1 dag naar binnen werkt. Dus ik zo: Eh pardon, ik kom hier om een glas water te pakken, en hoe kan ik van alles naar binnen werken als we geen zoetigheid in huis hebben? toen was het even stil en zei mijn buurman: Och Chris wat ben je toch weer chagrijnig! en ik zo: Eh nee, ik niet, zeg dat maar tegen m'n moeder.. zegt hij zo: Oh nee, ik bemoei me niet met je moeder. Ik zo: Wel met mij zeker? Hij: Ja want ik ben ouder als jou en jij hebt niks over je moeder te zeggen, blabla. Dus ik zei: Ja, doei. En loop de deur uit. Zegt die: Loop maar weg mislukte homo.

    Nouja en toen dacht ik eigenlijk: whatever. Want zo gaat het wel vaker hier! is het niet gezellig? Mag ik ook even schrijven of wat. Maaaar oke, herkent iemand dit probleem van: 'je bent niet gezellig als je achter je laptop zit' enzo? :'D

    Oh en mijn moeder die zegt inderdaad niks van die buurman, want dan is ze bang dat ze niet 'stoer' is in de ogen van die buurman, ze durft niks. Voor diegene die zich het afvragen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 22:04 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Zo voel ik me ook vaak! Mijn familie is niet zo erg als de jouwe, precies, maar ze laten wel vaak dingen vallen als: 'Maar jou zien we 's avonds toch niet.' of zo. (cat) En dat vinden ze asociaal, terwijl ik eigenlijk super sociaal ben met jullie. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Héél herkenbaar net zoals het 'doe die koptelefoon af, je doet niet sociaal genoeg' gedoe Best wel kut voor jou eigenlijk, tegenwoordig zijn mijn ouders amper thuis dus ik heb er geen last meer van (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    HIER!

    Mijn moeder zeurt altijd dat ik te veel achter de computer zit en dat ongezellig is, maar anders moet ik voetbal kijken of gezeur van mijn broertje aanhoren. Nou, dan ga ik liever schrijven of filmpjes kijken.


    Destroy what destroys you.

    iPotter schreef:
    Zo voel ik me ook vaak! Mijn familie is niet zo erg als de jouwe, precies, maar ze laten wel vaak dingen vallen als: 'Maar jou zien we 's avonds toch niet.' of zo. (cat) En dat vinden ze asociaal, terwijl ik eigenlijk super sociaal ben met jullie. (:

    Ja precies! ik ga vaak genoeg uit maar mijn vader zegt bijvoorbeeld dit: 'Chris, we hebben geen vader-zoon band!' ohjee ohjee, wat nu!? paniek, paniek!

    nee oke, maar ouders verwachten zeker dat hun kinderen rond de leeftijd 12-25 altijd gezellig komen doen? Oké het kan wel, maar ik zie meestal gewoon dat kinderen op msn zitten en niet veel met hun ouders doen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Omg wie scheld er nu met ''homo''???? :O Ik zit alleen op mijn kamer, dus hier is het wel een gezellige sfeer. Met HP4 op de achtergrond <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Omygod, dit komt bij mij zo vaak voor. Dan zit ik gewoon boven en kom ik naar beneden zegt me moeder dat ik altijd maar boven zit en ik een kluizenaar ben en alles of gewoon heel simpel, "ah, ze leeft nog". Blegh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    idd, mijn ma: we zien je nooit meer
    Ik: euuhh pardon?? als jij mijn laptop niet had afgepakt dan was ik misschien vriendelijk geweest!

    nu heb ik hem terug na veel mokken en kwaad kijken :'D


    Cool, neat, swell -Cry

    Houndoom schreef:
    Omg wie scheld er nu met ''homo''???? :O Ik zit alleen op mijn kamer, dus hier is het wel een gezellige sfeer. Met HP4 op de achtergrond <3

    Mijn buurman, die kutvent. :')

    @Iedereen, yay ik voel me nu heel gelukkig omdat jullie hetzelfde probleem hebben. :')


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Mijn buurman, die kutvent. :')

    @Iedereen, yay ik voel me nu heel gelukkig omdat jullie hetzelfde probleem hebben. :')

    Idd wat een iritante vent is dat zeg! Hij moet een beetje respect voor je hebben (vind ik dan)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Mijn buurman, die kutvent. :')

    @Iedereen, yay ik voel me nu heel gelukkig omdat jullie hetzelfde probleem hebben. :')

    Idd wat een iritante vent is dat zeg! Hij moet een beetje respect voor je hebben (vind ik dan)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Voel je nog gelukkiger omdat ik ook jullie gevoelens en problemen deel, joeeepieeh! <3 Sorry voor mijn sentimentele aanval.
    Gewoon negeren, later tegen je moeder zeggen dat je er niet tegen kan (hmm, is niet zo'n stoere optie) en hem een 'in-opzet-geslaagde-necrofiel' noemen. Althans, in gedachten toch, anders is het 'onrespectvol' of zoiets.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    =_=
    Story of my life. Really.
    I know exactly how that feels...

    Allen is het bij mij mislukte gothic in plaats van mislukte homo, maar ik zit zelf dagelijks in exact zulke situaties.

    and people wonder why I hate my family...

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 21:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat is wel extreem kut.
    Ik haat mijn ouders ook echt, maar mijn moeder heeft nog nooit zo tegen mij gepraat hoor. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ken het maar al te goed.
    Mijn vader loopt ieder weekend als ik naar hem toe kom te klagen dat ik altijd maar achter de laptop zit, lui ben en nooit iets doe.
    Vind je het heel gek. Als ik daar kom vertel ik altijd mijn verhalen enzo, maar hij luistert echt nooit. Zo vroeg hij laatst; "En Yasemin, wanneer krijg je nou eindelijk een vriendje? Want je bent al 16 en het is dan wel heel raar als je dan nog geen vriendje gehad hebt." Ten eerste is het helemaal niet raar als je nog geen vriendje hebt gehad en ten tweede heb ik al twee keer een relatie gehad. Hij heeft mijn ex-vriend zelfs al twee keer gezien, maar blijkbaar heeft hij niet goed geluisterd toen ik zei dat dat mijn vriendje was. En als we bijvoorbeeld gaan eten aan tafel, zet hij soms zijn koptelefoon op en gaat hij muziek luisteren. En dan noemt hij mij ongezellig omdat ik 'alleen' maar tv kijk en achter de laptop zit(cat)
    Ouders, wat doe je eraan? :3

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 21:51 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    oke, gooi dat water over zijn mislukte kop heen. wat een eikel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.