• Dus niet. Zeurtopic! :'D en nee, ik ben geen puber meer, mijn ouders blijven altijd kut. :')

    Ik zit op mijn kamer te schrijven aan mijn verhaal en mijn moeder, stiefpa, kutbuurman, en zus zitten in de kamer Holland Got Talent te kijken, ik wou liever schrijven. En altijd als die buurman komt dan doet mijn moeder ineens heel stoer. Dus ik loop zo naar de kamer op wat water te pakken, zegt iedereen: Hee daar heb je hem ook weer, er leeft nog iemand! en allemaal dat soort dingen. Dus ik negeer het en pak water, en kijk even in de kast of er wat te vreten is, zegt m'n moeder: Oke pak je voedsel maar weer en ga maar weer weg, oh het is ongelofelijk wat Chris in 1 dag naar binnen werkt. Dus ik zo: Eh pardon, ik kom hier om een glas water te pakken, en hoe kan ik van alles naar binnen werken als we geen zoetigheid in huis hebben? toen was het even stil en zei mijn buurman: Och Chris wat ben je toch weer chagrijnig! en ik zo: Eh nee, ik niet, zeg dat maar tegen m'n moeder.. zegt hij zo: Oh nee, ik bemoei me niet met je moeder. Ik zo: Wel met mij zeker? Hij: Ja want ik ben ouder als jou en jij hebt niks over je moeder te zeggen, blabla. Dus ik zei: Ja, doei. En loop de deur uit. Zegt die: Loop maar weg mislukte homo.

    Nouja en toen dacht ik eigenlijk: whatever. Want zo gaat het wel vaker hier! is het niet gezellig? Mag ik ook even schrijven of wat. Maaaar oke, herkent iemand dit probleem van: 'je bent niet gezellig als je achter je laptop zit' enzo? :'D

    Oh en mijn moeder die zegt inderdaad niks van die buurman, want dan is ze bang dat ze niet 'stoer' is in de ogen van die buurman, ze durft niks. Voor diegene die zich het afvragen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 22:04 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    I know how you feel *schouderklopje*
    mislukte gothic.. krijg je dat te horen van je ouders? da's.. niet erg.. geweldig. D:

    ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd hoe jij eruit zag.. :')
    oh en ik heb echt met je te doen. het lijkt me vreselijk om zo'n buurman te hebben ja D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Batman, tudududu, night rider, ofzo. :'D

    En nee, ze lachtte en vond 'm buurman grappig.

    We gooien hem in het kanaal met bakstenen aan ze voeten -haalt bas op-


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    DancingDead schreef:
    (...)
    ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd hoe jij eruit zag.. :')
    oh en ik heb echt met je te doen. het lijkt me vreselijk om zo'n buurman te hebben ja D:

    Dát kan :')
    Hmmm ik heb nu de neiging om een foto van mijn buurman hier neer te zetten.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mislukte homo?! En jou moeder laat hem dat maar zeggen!? Wat een eikel.


    ars moriendi

    Scootaloo schreef:
    (...)
    We gooien hem in het kanaal met bakstenen aan ze voeten -haalt bas op-

    YES PLEASE! Dan praat hij niet meer zo stoer hé. :'D -wacht op bas met een bos bloemen- x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    YES PLEASE! Dan praat hij niet meer zo stoer hé. :'D -wacht op bas met een bos bloemen- x']

    Dan kan hij niet meer stoer doen want dan is hij dood
    En als bas mijn Batman auto mag hebben trouwt hij wel met jou*O**O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    C18 schreef:
    (...)
    Hahaha en ook nog iemand die beweert 'volwassen' te zijn. Dan heb ik neiging om met betweterige kutopmerkingen te komen. Just to troll like a bitch.
    Maar geef toe, soms wordt 't je ook letterlijk in de hand gelegd ^^

    Hij is ehh.. 35. En je hebt gelijk, ik zou het al te graag doen, maar ik weet wat de gevolgen dan zijn en dan negeer ik hem liever dan dat hij me pijn doet, zeg maar. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Scootaloo schreef:
    (...)
    Dan kan hij niet meer stoer doen want dan is hij dood
    En als bas mijn Batman auto mag hebben trouwt hij wel met jou*O**O*

    OH ECHT? Ik dacht hij leeft dan nog. :'O we moeten een eigen SAW film maken, met in de hoofdrol: Gjerlof! (zo heet hij)

    En alleen als die je batman auto mag hebben? niet door mijn mannelijke charmes? JK JK geef hier maar, die batman auto.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    OH ECHT? Ik dacht hij leeft dan nog. :'O we moeten een eigen SAW film maken, met in de hoofdrol: Gjerlof! (zo heet hij)

    En alleen als die je batman auto mag hebben? niet door mijn mannelijke charmes? JK JK geef hier maar, die batman auto.

    Die naam klinkt als een Duitser , door allebei hoor (bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Scootaloo schreef:
    (...)
    Die naam klinkt als een Duitser , door allebei hoor (bloos)

    Lol hij komt uit Amsterdam.. maar hij heeft wel wat van een duitser, de hele dag bier drinken, worst vreten, etc. :'D

    & yay :'3


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hij is ehh.. 35. En je hebt gelijk, ik zou het al te graag doen, maar ik weet wat de gevolgen dan zijn en dan negeer ik hem liever dan dat hij me pijn doet, zeg maar. x']

    112. Not kidding.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    112. Not kidding.

    Oh nee, dat zeker niet o__o alleen omdat die me anders gaat knijpen/schoppen ga ik echt niet 112 bellen.. als hij het nog eens waagt dan ga ik wel met m'n blauwe plekken naar de politie toe ofzo. :'D (alsof die daar nog niet genoeg problemen mee heeft)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oh, da's ook prima. In feite maakt 't me allemaal weinig uit welke hulp je zoekt, als je maar niet pikt wat die idioot aan het doen is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb even een WTF moment. Hoe durft die buurman zulke dingen tegen jou te zeggen? Ik zou hem een schop verkopen, seriously.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    achja, mijn vader zeurt dat ik te lang in mn bed blijf liggen in het weekend en vakanties
    sorry hoor, maar ik ga niet zoals hem om half 9 opstaan in mn vrije tijd

    en dan met die dingen over schoolgeld
    als ik een keer geen hulp van mn vader vraag dan zegt ie: je moet jezelf es een keer laten helpen
    en als ik hulp aan m vraag dan zegt ie: je moet het zelf doen hoor
    ja, wat is het nou ??

    en er zijn nog meer dingen, maar dat zijn er teveel om op te schijven

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 10:38 ]