• Dus niet. Zeurtopic! :'D en nee, ik ben geen puber meer, mijn ouders blijven altijd kut. :')

    Ik zit op mijn kamer te schrijven aan mijn verhaal en mijn moeder, stiefpa, kutbuurman, en zus zitten in de kamer Holland Got Talent te kijken, ik wou liever schrijven. En altijd als die buurman komt dan doet mijn moeder ineens heel stoer. Dus ik loop zo naar de kamer op wat water te pakken, zegt iedereen: Hee daar heb je hem ook weer, er leeft nog iemand! en allemaal dat soort dingen. Dus ik negeer het en pak water, en kijk even in de kast of er wat te vreten is, zegt m'n moeder: Oke pak je voedsel maar weer en ga maar weer weg, oh het is ongelofelijk wat Chris in 1 dag naar binnen werkt. Dus ik zo: Eh pardon, ik kom hier om een glas water te pakken, en hoe kan ik van alles naar binnen werken als we geen zoetigheid in huis hebben? toen was het even stil en zei mijn buurman: Och Chris wat ben je toch weer chagrijnig! en ik zo: Eh nee, ik niet, zeg dat maar tegen m'n moeder.. zegt hij zo: Oh nee, ik bemoei me niet met je moeder. Ik zo: Wel met mij zeker? Hij: Ja want ik ben ouder als jou en jij hebt niks over je moeder te zeggen, blabla. Dus ik zei: Ja, doei. En loop de deur uit. Zegt die: Loop maar weg mislukte homo.

    Nouja en toen dacht ik eigenlijk: whatever. Want zo gaat het wel vaker hier! is het niet gezellig? Mag ik ook even schrijven of wat. Maaaar oke, herkent iemand dit probleem van: 'je bent niet gezellig als je achter je laptop zit' enzo? :'D

    Oh en mijn moeder die zegt inderdaad niks van die buurman, want dan is ze bang dat ze niet 'stoer' is in de ogen van die buurman, ze durft niks. Voor diegene die zich het afvragen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 22:04 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    StoryBelle schreef:
    =_=
    Story of my life. Really.
    I know exactly how that feels...

    Allen is het bij mij mislukte gothic in plaats van mislukte homo, maar ik zit zelf dagelijks in exact zulke situaties.

    and people wonder why I hate my family...

    I know how you feel *schouderklopje*
    mislukte gothic.. krijg je dat te horen van je ouders? da's.. niet erg.. geweldig. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Laat Bas je buurman vermoorden ik help hem wel(cat)
    En ja ik heb er ook last van met reactie als ; "Kom nou toch is van de laptop af je zit er heel de dag op we zien je nooit meer"

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 21:53 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    DancingDead schreef:
    oke, gooi dat water over zijn mislukte kop heen. wat een eikel

    Oh geloof me, dat moet je niet flikken bij hem. Hij is zo'n 2 meter in lengte.. en misschien ook wel in breedte. Hij heeft me al eens in het kanaal gegooid. -.- maar, ik zou het maar al te graag doen!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Scootaloo schreef:
    Laat Bas je buurman vermoorden ik help hem wel(cat)

    JAAA hier moest ik om lachen :'D ik zal 'm even een berichtje sturen op facebook: Hee Bas je kent me niet maar kom je nu even langs? even 4 uurtjes met het OV en dan ben je er wel, totzo! xxxxxxxxx Chris

    En jij gaat me ook helpen. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    I know how you feel *schouderklopje*
    mislukte gothic.. krijg je dat te horen van je ouders? da's.. niet erg.. geweldig. D:


    Ja, en ik zit bij een sekte!
    Volgens mijn ouders dan.

    En dat alleen omdat ik mijn kamer bijna nooit uitkom en veel zwart draag. :(
    Anyway, negeren en wachten tot je er weg kan. Ik verhuis zodra ik het geld heb naar Engeland en mij zie je nooit meer terug.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 21:54 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Oh geloof me, dat moet je niet flikken bij hem. Hij is zo'n 2 meter in lengte.. en misschien ook wel in breedte. Hij heeft me al eens in het kanaal gegooid. -.- maar, ik zou het maar al te graag doen!

    DAFUQ??
    klaag hem aan (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    I hate your neighbor(cat)
    Waarom noemt hij je eigenlijk een 'mislukte homo'?
    Die buurman van jou is gewoon een verachtelijke klootzak.
    Hij denkt even stoer te zijn door iemand een 'mislukte homo' te noemen.

    Als hij je weer gaat beledigen reageer dan super droog.
    Hij is onrespectvol en stom bezig. Als hij denkt zo stoer te zijn heeft hij het volledig fout.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    JAAA hier moest ik om lachen :'D ik zal 'm even een berichtje sturen op facebook: Hee Bas je kent me niet maar kom je nu even langs? even 4 uurtjes met het OV en dan ben je er wel, totzo! xxxxxxxxx Chris

    En jij gaat me ook helpen. :'D

    Ja ik haal Bas wel op met mijn batman auto , we gonna kill that bitch!(bat)
    Heeft hij jou in het kanaal gegooid en je moeder zegt er niks van ;o


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Oublier schreef:
    (...)
    DAFUQ??
    klaag hem aan (cat)

    Nee, de politie neemt me dan toch niet serieus haha. En m'n moeder die helpt niet echt mee, die stond erbij en die keek ernaar!

    Ik zag 2 beren broodjes smeren.. en hoe ging het verder.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    AriaM schreef:
    I hate your neighbor(cat)
    Waarom noemt hij je eigenlijk een 'mislukte homo'?
    Die buurman van jou is gewoon een verachtelijke klootzak.
    Hij denkt even stoer te zijn door iemand een 'mislukte homo' te noemen.

    Als hij je weer gaat beledigen reageer dan super droog.
    Hij is onrespectvol en stom bezig. Als hij denkt zo stoer te zijn heeft hij het volledig fout.

    Ik zou het niet weten, al sla je me dood.
    MAAR, JE BERICHT = WIN, je hebt helemaal gelijk! en ik zal droog reageren.. en geloof me, hij denkt inderdaad dat die stoer bezig is.. als je een foto ziet dan zie je gewoon aan die kop al dat hij een arrogante klootzak is.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Zei niemand er niks van toen hij je een mislukte homo noemde? Ik vind het namelijk heel raar dat hij dat zei. Een normaal functionerend persoon zegt dat niet. Wat een kutbuurman.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik zou tegen die gast zeggen: En jij hebt niks over mij te zeggen. Mislukte volwassene. Touché bitch. You fail at life.
    Maar helaas mosterd na de maaltijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Scootaloo schreef:
    (...)
    Ja ik haal Bas wel op met mijn batman auto , we gonna kill that bitch!(bat)
    Heeft hij jou in het kanaal gegooid en je moeder zegt er niks van ;o

    Batman, tudududu, night rider, ofzo. :'D

    En nee, ze lachtte en vond 'm buurman grappig.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik herken mijn vader zo hard in jouw moeder :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Persefoneia schreef:
    Zei niemand er niks van toen hij je een mislukte homo noemde? Ik vind het namelijk heel raar dat hij dat zei. Een normaal functionerend persoon zegt dat niet. Wat een kutbuurman.

    Hahaha en ook nog iemand die beweert 'volwassen' te zijn. Dan heb ik neiging om met betweterige kutopmerkingen te komen. Just to troll like a bitch.
    Maar geef toe, soms wordt 't je ook letterlijk in de hand gelegd ^^


    No growth of the heart is ever a waste