• Serieus man.
    Geschiedenis is best leuk enzo.. En dan gaan ze voor het eindexamen de freaking KUTSTE onderwerpen ooit pakken D:
    Net alsof die Russen en Amerikanen en Chinezen en Vietnamezen mij iets kunnen schelen, stelletje veel te rijke aandachtszoekers die ruzie maken als een 5-jarige om speelgoed.
    En ik verzuip nu al in de politieke kwesties en als ik het woord communisme of dekolonisatie nog een keer hoor ga ik om me heen slaan. *agressie*
    Doe dan gewoon de prehistorie of de middeleeuwen ofzo, desnoods de Renaissance..
    Wie irriteert zich nog meer zo aan de examenonderwerpen van Geschiedenis D:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik heb geen geschiedenis meer maar dat vond ik ook de saaiste onderwerpen ja x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik weet nog niet wat mijn examenonderwerpen worden, maar ik vind zelf Griekenland of de Romeinen altijd het leukst haha (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik had de gouden eeuw en Vietnam. Waarom de freaking gouden eeuw?! Tienduizend maal liever Rusland. I like Soviet Russia, where game loses YOU 8D. Still lost it btw. Oh Vietnam was cool.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 21:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mij kunnen Vietnamezen wel iets schelen, want ik ben er 1 :'D Maar officieel een Belg :')
    Wij leren niet over zulke onderwerpen (A)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ons examenonderwerp geschiedenis wordt dit jaar Ontdekking van Amerika - Humanisme - Renaissance en Kolonisatie. Gelukkig valt het dus nog mee.
    wel stom voor je


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind juist de Geschiedenis leuk, dus niet wat nu speelt. --'


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik had liever de WOII ofzo gehad.
    Nu hebben we Vietnam en die lelijke tijd van regenten ofzo -.-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    C18 schreef:
    Ik had de gouden eeuw en Vietnam. Waarom de freaking gouden eeuw?! Tienduizend maal liever Rusland. I like Soviet Russia, where game loses YOU 8D. Still lost it btw. Oh Vietnam was cool.

    Thanx, now I fucking lost the game D:
    In Sovjet Rusland, examenonderwerp haat JOU..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    DancingDead schreef:
    ik heb geen geschiedenis meer maar dat vond ik ook de saaiste onderwerpen ja x]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Prehistorie is voor 't eerste jaar. Middeleeuwen was voor 't 3de jaar. Renaissance heb ik vorig jaar (5de jaar) gehad. Heb ik dit jaar ook nog denk ik? o.O

    Die onderwerpen vind je saai mss mja, dat hoort gwn bij het leerplan hé. Niks aan te veranderen.


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Prehistorie is voor 't eerste jaar. Middeleeuwen was voor 't 3de jaar. Renaissance heb ik vorig jaar (5de jaar) gehad. Heb ik dit jaar ook nog denk ik? o.O

    Die onderwerpen vind je saai mss mja, dat hoort gwn bij het leerplan hé. Niks aan te veranderen.

    En toch is het kut :-D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    alleen als het over romeinen of egyptenaren ging , vond ik geschiedenis leuk.


    -

    C18 schreef:
    Ik had de gouden eeuw en Vietnam. Waarom de freaking gouden eeuw?! Tienduizend maal liever Rusland. I like Soviet Russia, where game loses YOU 8D. Still lost it btw. Oh Vietnam was cool.

    I lost. : ( En had er al zo lang niet aan gedacht.

    Maar ik heb geen geschiedenis meer.. helaas.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wacht maar totdat je de Gouden Eeuw krijgt dan :-)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    okee. ik ben de idioot die de koude oorlog echt super interessant vind?
    *nerd, i know :$ maar alleen bij geschiedenis! lievelingsvak : )*