• Serieus man.
    Geschiedenis is best leuk enzo.. En dan gaan ze voor het eindexamen de freaking KUTSTE onderwerpen ooit pakken D:
    Net alsof die Russen en Amerikanen en Chinezen en Vietnamezen mij iets kunnen schelen, stelletje veel te rijke aandachtszoekers die ruzie maken als een 5-jarige om speelgoed.
    En ik verzuip nu al in de politieke kwesties en als ik het woord communisme of dekolonisatie nog een keer hoor ga ik om me heen slaan. *agressie*
    Doe dan gewoon de prehistorie of de middeleeuwen ofzo, desnoods de Renaissance..
    Wie irriteert zich nog meer zo aan de examenonderwerpen van Geschiedenis D:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wij hebben het over Indonesië? (3klasser), maar ik vind Geschiedenis echt kapot lastig!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Vanaf de eerste wereldoorlog wordt het echt abnormaal saai, ik voel jouw pijn.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik hou van dat vak, seriously. Maarja, ik vind het jammer dat ik het al best lang niet meer heb.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 22:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    de koude oorlog is toch heel interessant?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik vind de middeleeuwen,oertijd en de Renaissance echt zo saai =.=.
    Gelukkig ben ik nu op school bij de Franse revolutie :"D en daarna de Amerikaanse _O_


    Shoganai i ne~

    Haha, ik vind die onderwerpen juist geweldig. De Vietnamoorlog is echt mijn favoriete onderwerp. Als je hulp nodig hebt, mijn inbox staat open ;)

    Ik haat geschiedenis.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik niet, ik vind het interessant en het legt een heleboel dingen uit die nu gebeuren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee, ik heb totaal helemaal niets met gescheidenis. Daarom heb ik het ook lekker keihard laten vallen. Dag, geschiedenis, ik hoef jou nooit meer te zien. c:


    wth.

    De industriële revolutie was. terrible. Lang niet zo erg als de Vietnamoorlog, dat vond ik nog wel leuk, en da koude oorlog en zo. Maar, verlichting, en al die politieke termen in dat tijdvak. Die kan ik niet meer zíén.
    De wereldoorlogen en verzuiling en ontzuiling trouwens ook niet.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik irriteer me aan de onderwerpen van bio. Vorig jaar ging het nog over het menselijke lichaam enzo, best wel boeiend, maar dit jaar hebben we het over wegbermen.(cat)


    effort never betrays you

    Ik heb geen examen geschiedenis gedaan vorig jaar :'D
    En ik doe nu een MBO-opleiding dus ik heb er geen last meer van. Alleen pokkeveel werk voor agogiek sometimes, maar ach.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind geschiedenis leuk als het door een leuke leerkracht wordt uitgelegd. Vorig jaar had ik iemand die probeerde grappig te zijn maar het totaal niet was & dan vond ik geschiedenis zwaar klote. Nu heb ik een veel leukere leerkracht en doe ik het wel weer graag.

    Ik vond Geschiedenis altijd een hartstikke leuk vak! Maar in de 2e werd het te moeilijk, waardoor ik alleen maar onvoldoendes haalde. Maar nu heb ik al 2 jaar geen Geschiedenis meer.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik houd ook niet zoveell van geschiedennis, maar ik moest het wel kiezen, want anders zat ik aan Natuur- EN scheikunde vast. 0.0


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas