• -Iets wat niet vaak voorkomt-
    En daar wil ik misschien wel jouw verhaal voor, of diegene die jij zo goed vind. ;]
    Ik wil geen fanfiction lezen, of slappe romantiek (dat heeft zware pepers up the ass nodig) of iet dat slecht geschreven is/te onrealistisch. Please offer me what you have.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fade into darkness of verzinsels je moet maar kijken of je het leuk vind, ben pas begonnen dus stel je er niet teveel van voor. het is altijd het proberen waard.

    Lykos schreef:
    Fade into darkness of verzinsels je moet maar kijken of je het leuk vind, ben pas begonnen dus stel je er niet teveel van voor. het is altijd het proberen waard.


    Ik zal zo even een kijkje nemen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zielen die we met ons meedragen.
    Dit is echt mijn lievelings-story op heel quizlet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik zal zo even een kijkje nemen. :]

    dankje, dankje, dankje, worden die ook eens gelezen(yeah)

    Atropos schreef:
    Zielen die we met ons meedragen.
    Dit is echt mijn lievelings-story op heel quizlet.


    Die was de laatste keer dat ik keek inactief ... Die had ik namelijk wel tussen m'n abo's staan eerst. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik laat het wel weten als ik mijn nieuwe story activeer C:.
    Heb deze ook nog; Split. Weet niet of het je smaak is ^^'.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Ik laat het wel weten als ik mijn nieuwe story activeer C:.
    Heb deze ook nog; Split. Weet niet of het je smaak is ^^'.


    Ik heb gekeken en gereageerd. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)
    Die was de laatste keer dat ik keek inactief ... Die had ik namelijk wel tussen m'n abo's staan eerst. (no_chears)

    Serieus? De laatste keer dat ik keek was die er gewoon. Maar dat is alweer een klein tijdje geleden.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Clefairy schreef:
    Ik heb niks wat jij wilt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Severed schreef:
    (...)

    Ik heb gekeken en gereageerd. :]


    Thankyouuu C:


    i put the fun in funeral

    There.

    Geen romantiek, wel verkrachting. Hoewel hij nog maar 0 hoofdstukken heeft. >_> Kijk maar of het introductiestukje je aanspreekt or whatever. Ik vrees trouwens dat de rest van m'n verhalen te klef voor je is.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ardency schreef:
    There.

    Geen romantiek, wel verkrachting. Hoewel hij nog maar 0 hoofdstukken heeft. >_> Kijk maar of het introductiestukje je aanspreekt or whatever. Ik vrees trouwens dat de rest van m'n verhalen te klef voor je is.


    De intro bevat me iets teveel foutjes in de zinsopbouw en missende of verkeerd gebruikte woorden. En ik wil ook graag een stuk door kunnen lezen, maar je hebt nog geen hoofdstukken. Ik vrees dat deze even afvalt voor nu. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lykos schreef:
    Fade into darkness of verzinsels je moet maar kijken of je het leuk vind, ben pas begonnen dus stel je er niet teveel van voor. het is altijd het proberen waard.


    Niet echt iets voor mij, lieverd. Maar ik heb je wel tips gegeven waar je misschien wat mee kunt. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien vind je het iets? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Severed schreef:
    (...)

    Niet echt iets voor mij, lieverd. Maar ik heb je wel tips gegeven waar je misschien wat mee kunt. :]

    jammer, maar helaas wel bedankt voor de tips