• Bij het overzetten naar een nieuwe versie van PHP (waarmee Q gemaakt is), is er iets mis gegaan waardoor tijdelijk een groot aantal functies op de site niet meer werkten.

    Dit is inmiddels opgelost en alles zou weer naar behoren moeten werken. (Y)


    Dit is mijn signature...

    jee het werkt weer :"D


    Shoganai i ne~

    Evaporate schreef:
    Bij mij is het niet echt opgelost, want Q valt steeds uit en dan komt er zo op "Deze pagina kan niet worden geopend"


    dat had ik net ook
    egt vervelend

    Dragonair schreef:
    (...)

    dat had ik net ook
    egt vervelend

    Bij mij doet het een uur en dan weer 2uur niet ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leafeon schreef:
    (...)
    Bij mij doet het een uur en dan weer 2uur niet ._.


    ik kon vanmorgen niet op Q, en smiddags weer wel
    en toen deed ie het weer niet
    en nu weer wel, word er gek van

    Dragonair schreef:
    (...)

    ik kon vanmorgen niet op Q, en smiddags weer wel
    en toen deed ie het weer niet
    en nu weer wel, word er gek van

    Ik ook.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Is het daarom dat ik heel de voormiddag gewoon niet op Q kon, of ligt dat aan iets anders? ;o
    In elk geval fijn dat het is opgelost. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    man ik dacht dat ik stierf toen ik geen quizlet op mijn scherm kreeg maar ene melding dat het niet werkt.Later deed het 't weer en ging ik een hooftstuk schrijven.ik opende een extra tabblad en ging naar Q maar die deed het weer niet en ik was nog bezig met mijn hooftstuk!Ik kon wel schreeuwen.Ik heb hem dus op slaapstand gezet en nu doet hij 't weer en kan ik hem opslaan *opgelucht*

    had gisteren ook al problemen met Q
    ik d8 eerst dat het aan mn internet verbinding lag, die is nogal slecht de laatste tijd
    maar meerdere hebben er last van, dus het ligt niet aan mn internet :Y)

    Ik kon er van 3 tot half 5 op en toen lag het er weer uit --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful