• Ik heb het over Miley Cyrus en Harry Styles, want steeds vaker zie ik op Weheartit dit soort foto's verschijnen



    Dus zijn ze samen of wat?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Firm believer of all that is magic

    Sestican schreef:
    Ik hoop het niet, ik vind Miley niet bij hem passen.

    Wat maakt dat nou weer wat uit? Als mensen verliefd zijn, telt het uiterlijk niet hoor (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    DarkWorld schreef:
    (...)
    wat maakt dat nou weer uit.

    en ik dacht dat Miley weer met Liam Hemsworth had
    Ja, ik zou ook gezellig samen met mijn lief rondlopen terwijl ik in de USA zit en hij in de UK, dat doet het er toe. Dat gaat niet!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goede vrienden? En zoals sommigen zeggen, photoshop? Wij maken ook 'covers' met twee bekenden samen, dus..
    En Miley lijkt echt zoveel ouder dan hem, dus, aub nee :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Patronum schreef:
    Miley is nog altijd met Liam (:

    laulotjee schreef:
    geen idee


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Clefairy schreef:
    (...)
    Wat maakt dat nou weer wat uit? Als mensen verliefd zijn, telt het uiterlijk niet hoor (;

    Dat is wat ik vind. En het gaat ook niet om het uiterlijk, maar over hoe ze overkomen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Clefairy schreef:
    (...)
    Wat maakt dat nou weer wat uit? Als mensen verliefd zijn, telt het uiterlijk niet hoor (;


    Ze bedoelt waarschijnlijk ook het karakter.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    -zingt de 'I dont fucking care' song-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Negligible schreef:
    Goede vrienden? En zoals sommigen zeggen, photoshop? Wij maken ook 'covers' met twee bekenden samen, dus..
    En Miley lijkt echt zoveel ouder dan hem, dus, aub nee :p
    Wow het scheelt 2 jaar. Drama. Als je 16 en 18 (of 17/19) bent scheelt dat niet erg vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Wow het scheelt 2 jaar. Drama. Als je 16 en 18 (of 17/19) bent scheelt dat niet erg vind ik.

    Ik heb ook niets gezegd over hun effectieve leeftijden eh (: Mijn vriend is ook jonger dan mij. (het scheelt wel niet zoveel) Ik zou zelf gewoon niet met iemand samen willen zijn die 15 lijkt, terwijl jij bijna 20 lijkt/bent.
    En sorry dat ik een andere mening dan jou heb hoor, maar sinds een tijdje wordt dat hier niet meer geapprecieerd


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    die zijn dus egt ni same :p. stel u voor x)


    Destruction is always loyal to chaos.

    Lol, let even op de arm van Harry en Miley naast elkaar, je ziet miley dr arm dr gewoon door heen. duidelijk gefotoshopt dus.

    Oh, het is gephotoshopped hoor. Je ziet ook vaak foto's van Niall met Ariana Grande of dat meisje uit Glee waar ik de naam even niet meer van weet. Volgens mij heeft Harry, Miley zelfs nog niet ontmoet

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik heb ook niets gezegd over hun effectieve leeftijden eh (: Mijn vriend is ook jonger dan mij. (het scheelt wel niet zoveel) Ik zou zelf gewoon niet met iemand samen willen zijn die 15 lijkt, terwijl jij bijna 20 lijkt/bent.
    En sorry dat ik een andere mening dan jou heb hoor, maar sinds een tijdje wordt dat hier niet meer geapprecieerd
    Je zegt ze lijkt zoveel ouder dan hem dus aub nee en ik zeg gewoon dat ze 2 jaar schelen, niks mis mee dus. Wie zegt dat ik je mening niet accepteer. C'mon zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Deze foto is fake, je ziet dat Miley haar hand in het niets verdwijnt achter Harry :3


    Olive