• Nog even een paar miljoen sparen, en dit wordt mijn toekomstige huisje. Dit is het Sans Souci in Potsdam. Ben er deze vakantie geweest en het is werkelijk prachtig. Moet ik tegen die tijd wel Duits leren want daar ben ik echt een ramp in.

    Dus, wat zou jullie droomhuis zijn?

    Ik was trouwens zo intelligent dat ik het uitsprak als sans sushi; zonder sushi x'd.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 23:37 ]


    i put the fun in funeral

    ...
    Een mooi knus huisje in Engeland met mijn vriendin...


    Maar ik kom wel bij jou op vakantie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een knus, schattig, adorable appartementje.

    StoryBelle schreef:
    ...
    Een mooi knus huisje in Engeland met mijn vriendin...


    Maar ik kom wel bij jou op vakantie.


    Gezellig *O*.


    i put the fun in funeral

    Een dikke vette villa ergens op het platteland in Polen en een penthouse in de stad waar ik werk (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    WOW, succes met sparen.

    Ik weet niet, iets van een hoeve of een blokhut in de bergen. Dat lijkt me wel wat. Zo'n oude robuust huis midden in de natuur.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een klein huisje in Engeland Brabant, in Boxtel want daar woont bas, waar ik dan gezellig kan wonen met mijn vriend/vriendin, weet ik veel wat ik dan heb. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”


    :Y)

    Celestia schreef:


    :Y)


    You better rent out the Hufflepuff commonroom to me!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Illuminati schreef:
    Een dikke vette villa ergens op het platteland in Polen en een penthouse in de stad waar ik werk (:


    Mag ik vragen waarom in Polen? Just curious (:.


    i put the fun in funeral

    Celestia schreef:


    :Y)


    Stop met foto's te plaatsen van mijn huis! Kan ik dan nergens van mijn privacy genieten?

    ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het grootste en mooiste huis zou niet goed genoeg zijn, als de persoon waarvan ik hou, er niet zou zijn(A)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Samen in een huis wonen met Severed <3


    -

    xReadySetGo schreef:
    Het grootste en mooiste huis zou niet goed genoeg zijn, als de persoon waarvan ik hou, er niet zou zijn(A)


    Dat is waar, dat is waar (:.


    i put the fun in funeral

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Stop met foto's te plaatsen van mijn huis! Kan ik dan nergens van mijn privacy genieten?

    ^^

    Tsss, it's not your house! D:

    Veel plezier met schoonmaken. :Y)


    Owl you need is love.