• Mijn mamaatje en ik hadden daarnet een kleine discussie over het feit dat ik één uurtje later wilde gaan slapen, aangezien ik toch maar niet in slaap kan vallen en me die tijd nuttiger zou kunnen bezighouden. Dit is een beetje uit de hand gelopen en uiteindelijk begon ze allemaal verwensingen nar mijn hoofd te smijten dat ze me liever dood wilde dan levend :3
    'Je moet niet denken dat ik je ga missen als je voor een trein springt. Ik zou je eerder toejuichen.'
    Goed om te weten mam, ik zal het eens uitproberen, kijken of je dan anders piept, rotwijf.


    Olive

    Ik snap het niet, is dat normaal dat ze zoiets zegt? Doet ze dat vaker? Ik vind het echt erg voor je. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, dat ken ik. Vreselijk.


    I was an angel living in the garden of evil

    Herinnerd me aan sleeeeechte tijden.
    Ik weet hoe kut het is D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Omg serieus wat voor een moeder heb jij :S
    Jij vraagt gewoon om een uurtje later te gaan slapen en zij wil je dood, wtf voor een moeder heb jij :S


    Stop wishing, Start doing..

    Dat is echt verschrikkelijk. ;o Ik heb ook wel eens ruzie met mijn ouders, maar nooit zouden ze zo iets zeggen en ik ook niet tegen hen, dus ik kan het me niet eens voorstellen!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Serophina schreef:
    Omg serieus wat voor een moeder heb jij :S
    Jij vraagt gewoon om een uurtje later te gaan slapen en zij wil je dood, wtf voor een moeder heb jij :S

    Zulke reacties zijn ook niet leuk om te lezen, chill..


    We accept the love we think we deserve.

    Captain schreef:
    Ik snap het niet, is dat normaal dat ze zoiets zegt? Doet ze dat vaker? Ik vind het echt erg voor je. ):


    Ik heb geen idee vanwaar het kwam. Dit is het ergste dat ze ooit tegen me heeft gezegd. Misschien is het de tijd van de maand ofzo?


    Olive

    Kathryn schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee vanwaar het kwam. Dit is het ergste dat ze ooit tegen me heeft gezegd. Misschien is het de tijd van de maand ofzo?

    Hm, misschien met haar erover praten? Vragen waarom ze dat zei...
    Of anders vroeg gaan slapen en geen goedenacht zeggen. Als ik dat doe, komt die van mij altijd checken of alles oké is...
    Dit maakt me een beetje gefrustreerd. Ik hoop dat alles goed komt. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Hoelaat wou je gaan slapen als ik vragen mag? -nieuwsgierig-

    Maar ik begon met lezen en dacht; ahww ;D, van heeft ze na de ruzie het goedgemaakt en je uurtje extra gegeven ? ;D
    & toen kwam ik erachter dat dat niet zo was D: I don't like her D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heeft je moeder een slechte dag ofzo?

    ofishetwelvakerzo?


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Prudence schreef:
    Eh o_o Zulke dingen horen moeders definitely níet te zeggen.


    your eyes are like stars in the night.

    Wtf o_o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is veel makkelijker gezegd dan gedaan, maar denk alsjeblieft niet na over wat je moeder heeft gezegd. Probeer het zo goed mogelijk te vergeten en te vergeven & concentreer je op de goede dingen. Het komt allemaal wel goed! Promise.(flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Wel...euhm, dat is nu niet echt wat een moeder hoort te zeggen.


    Take me to wonderland

    omfg als mijn meoder dat tegen mij zou zeggen zou ze egt d'r dochter kwijt zijn geweest


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing