• Ja, ik was aan het skypen met OHMYMESSI aka Amber. En toen kwam mijn zus mijn kamer binnen. Maar Amber was nogal aan het doorlullen, dus mijn zus keek me heel vreemd aan, want de pc praatte maar door. En nu heeft ze een trauma. Gelukkig weten mijn ouders wie ze is, anders had ze alles doorgeluld. x3


    SLOAN.

    Hahaha, Amber toch ;D


    Some people make the world special just by being in it

    haahahha.
    ik ga amber morgen wel slaan voor haar domme-doorpraat actie oke? ;p


    Smiling but close to tears.

    Haha, zo heb ik wel eens gezeten met skype aan (ja, in een ver, vér verleden heb ik het ook gehad) en toen was ik het zelf vergeten. Toen schrok ik me eigen ook wezenloos toen die vriend ineens gitaar ging spelen en zingen.
    Toen dacht ik ook of doorgedraaid te zijn of bezeten. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mwuahahahaha. :p

    xD


    Food.

    Ja poehoe, hoe moet ik nou weten dat jou zus die kamer binnen komt? :x


    Hope goes lost but never dies.

    En zo eng ben ik niet jaa. (cat)(cat)(cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn zus vind je wel eng haha, ze gingen ook helemaal doorvragen tijdens het eten ;x. En iemand moet me leren om minder snel te blozen O_O


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    Mijn zus vind je wel eng haha, ze gingen ook helemaal doorvragen tijdens het eten ;x. En iemand moet me leren om minder snel te blozen O_O


    die mag het mij dan ook leren.. serieus ik bloos al als ze het over het woord vriendje hebben terwijl ik er geen heb.. en nja dan geloven ze me weer niej xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    die mag het mij dan ook leren.. serieus ik bloos al als ze het over het woord vriendje hebben terwijl ik er geen heb.. en nja dan geloven ze me weer niej xd

    Haha, dat ken ik! xd
    'maar vertel eens, heb je nu een vriendje? ooh, je bloost, ja dus!!'


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Stijltang schreef:
    Mijn zus vind je wel eng haha, ze gingen ook helemaal doorvragen tijdens het eten ;x. En iemand moet me leren om minder snel te blozen O_O


    Dat valt niet te leren, dat heb je, of je hebt het niet...


    Ik vind het wel een melig verhaal. XP


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Leuk toch [a]


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    xJelena schreef:
    (...)
    Haha, dat ken ik! xd
    'maar vertel eens, heb je nu een vriendje? ooh, je bloost, ja dus!!'


    jah nee this meer als ik ergens heen ga.. dan maak ik me op omdat et smiddags is enzo =P dan heb ik er wel zin in xd en dan geloven ze me niej als ik met een vriendin naar en centrum ga ofzow XD

    mja.. ff om bij et onderwerp te houden.. bezorg mij zus ook een trauma =D die heb ik al zolang niej zien schrikke xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom moet je zus van alles weten over jou en je vrienden? Pfoe. Gelukkig zijn mijn broers niet zo.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus