• Belangrijke IS- terrorist onderweg naar Nederland of Duitsland.
    Toen ik dit berichtje las schrok ik wel even. Wat als het waar is? Gaan we er dan allemaal
    aan? Wat denken jullie? Geef je mening!

    Volgens Abou Mohammed, journalist en activist van informatieplatform “Raqqa is Being Slaughtered Silently", zou er een hooggeplaatste IS-strijder onderweg zijn naar Nederland of Duitsland. Dit meldt EenVandaag woensdag.
    De 'belangrijke' strijder van IS zou Syrië onlangs hebben verlaten en onderweg zijn naar Nederland of Duitsland. ‘Deze mensen komen niet naar uw land om vrede te stichten’, zo waarschuwt Abou Mohammed in een interview dat het actualiteitenprogramma met hem had.

    Mohammed, die woensdag in Nederland is voor een gesprek met de Commissie Buitenlandse Zaken van de Tweede Kamer over de situatie in Syrië, waarschuwt de Tweede Kamer dat er meer gedaan moet worden om jihadstrijders tegen te houden. ‘Ze komen terug naar uw land, met in hun hoofd de fanatistische ideologie van IS. Dit gaat u allemaal aan. Er is al een grote groep Nederlanders die strijden voor IS.'

    Bron: Blik op nieuws

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 18:46 ]

    Ik wil niet lullig zijn ofzo, maar er zitten ook kids van een jaar of 10 op deze site en ik vraag me af of dit nieuws hier dan wel zo.. geplaatst is. Natuurlijk, het is belangrijk en ik vind dat we het niet moeten negeren, maar persoonlijk vind ik Quizlet hier niet de plaats voor, sorry :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nu ben ik best wel bang

    Ja ik denk dat hij ons allemaal uit de weg gaat halen met zijn éénmansleger.


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    Ja ik denk dat hij ons allemaal uit de weg gaat halen met zijn éénmansleger.


    Zou best kunnen dat-ie zelf geloofd dat hij dat gaat doen, though. Maar ah, sarcasme is zo belangrijk op dit soort nieuws. I thank you and applaud.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Er zijn wel vaker dingen, zoals vliegtuigrampen en over 't IS geplaatst hier op 't forum.

    @ Wolfie666: Kun je er een link bijplaatsen? Ik wil toch eerst de bronnen checken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Er zijn wel vaker dingen, zoals vliegtuigrampen en over 't IS geplaatst hier op 't forum.

    @ Wolfie666: Kun je er een link bijplaatsen? Ik wil toch eerst de bronnen checken.


    Klopt, maar dat zijn dingen die al gebeurd zijn. Ik zeg dit, omdat je mensen nu misschien onnodig bang gaat maken. Ik vind dat je op dit soort sites op moet passen met dit soort geruchten/speculaties etc.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Facilier schreef:
    Er zijn wel vaker dingen, zoals vliegtuigrampen en over 't IS geplaatst hier op 't forum.

    @ Wolfie666: Kun je er een link bijplaatsen? Ik wil toch eerst de bronnen checken.


    Je typt in op Google IS of isis en dan kom je vanzelf een bericht tegen over

    Wolfie666 schreef:
    (...)

    Je typt in op Google IS of isis en dan kom je vanzelf een bericht tegen over

    Ik vraag het, omdat je niet alle dingen moet geloven.

    @ Ratonhnake: En je hebt gelijk. Dat vind ik ook.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Link?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben hem even zelf gaan zoeken, omdat ik toch ook het artikel wil zien:

    http://www.blikopnieuws.nl/2015/234078/belangrijke-is-terrorist-onderweg-naar-nederland-of-duitsland

    Voor iemand die hooggeplaatst is, hoef je meestal geen schrik te hebben. Die gaan zichzelf niet zomaar 'opofferen', dat laten ze wel over aan mensen die lager geplaatst zijn dan hen. Meestal komen zij om medische redenen terug of om meer volgers te ronselen. Ik hoop wel dat het gerecht hem meteen oppakt.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Ik ben hem even zelf gaan zoeken, omdat ik toch ook het artikel wil zien:

    http://www.blikopnieuws.nl/2015/234078/belangrijke-is-terrorist-onderweg-naar-nederland-of-duitsland

    Voor iemand die hooggeplaatst is, hoef je meestal geen schrik te hebben. Die gaan zichzelf niet zomaar 'opofferen', dat laten ze wel over aan mensen die lager geplaatst zijn dan hen. Meestal komen zij om medische redenen terug of om meer volgers te ronselen. Ik hoop wel dat het gerecht hem meteen oppakt.



    Uhm ze hebben dit bericht gejat van de website www.terrorismemonitor.nl en daar hadden ze vaker berichten geplaatst dat er een hoogopgeleide I.S. man hier naartoe kwam, wat later niet waar bleek te zijn.

    Nu ben ik niet meer bang c:

    BonnieFazbear schreef:
    (...)


    Uhm ze hebben dit bericht gejat van de website www.terrorismemonitor.nl en daar hadden ze vaker berichten geplaatst dat er een hoogopgeleide I.S. man hier naartoe kwam, wat later niet waar bleek te zijn.


    Ik ken eerlijk gezegd geen van beide site's. Ik ben het berichtje gaan zoeken op de site die in de startpost als bron werd aangeduid. Dat klinkt inderdaad niet veel belovend :')

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 20:30 ]


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Ik ken eerlijk gezegd geen van beide site's. Ik ben het berichtje gaan zoeken op de site die in de startpost als bron werd aangeduid. Dat klinkt inderdaad niet veel belovend :')


    Ik zit namelijk op een forum genaamd fok! en daar zitten meer volwassenen op daar is ook een topic over dit bericht en eerdere berichten via de site die ik genoemd had. En de berichten blijken niet waar te zijn, er zijn wel mannen die tegen IS vechten gespot en daar zijn toen op facebook foto's rond gegaan dat dit strijders waren van IS, terwijl ze juist tegen IS strijden. Ook voor alle users hier wij hebben hier de AIVD en de NSA, die zorgen in het monoteren van alle gegevens en wat wij doen die houden ook iedereen in de gaten. Er zijn ook artikelen te vinden van landen die zelfs aanslagen tegen hebben gehouden.

    Ik snap het niet. Is het nou waar if niet waar dat die gozer hier heen komt?