• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 20:14 ]

    Ja. Ik weet het, ik ben jong en onze liefde is nog pril. Maar toch, ik kan het niet laten om me voor te stellen hoe dat zou zijn. De hele dag bij haar te zijn en te kunnen genieten van het leven. Een heerlijke, heerlijke gedachte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijn vriend en ik denken er wel over na, ja. En dromen doe ik ook :'D
    Hij gaat zich komende week inschrijven voor een huisje en zodra hij er een heeft, ga ik bij hem inwonen. Maar eerst samen meubels en zo halen. Hebben we toch al een beginnetje <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee ik wil geen kinderen (;
    Maar als ik kinderen zou krijgen wil ik een jongetje zoiezo


    the world is filled with people that we dont understand

    FOREVER ALONE!

    Ik kan helaas moeilijk een gezinnetje stichten met mijn rechterhand, hoewel we zeer ons best doen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Orchideous schreef:
    Eerst even een vriendje zien te regelen, dan spreek ik je wel weer.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Zo, dat heb je snel bekeken dan. (krul)


    ars moriendi

    RainbowDash schreef:
    FOREVER ALONE!

    Ik kan helaas moeilijk een gezinnetje stichten met mijn rechterhand, hoewel we zeer ons best doen :Y)

    Alwin, too much information --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eigenlijk heb ik daar nog nooit over nagedacht, maar ach, dat komt nog wel eens. Net als een vriendje, die heb ik ook nog niet *snik*


    “Love is a contradiction.”

    Ja, daar zijn mijn vriend en ik allebij een beetje.. Dromerig over denk ik :-P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HEStyles schreef:
    (...)
    Alwin, too much information --'



    quidquid excusatio prandium pro

    Jazeker, we praten er nogal vaak over :'D


    Alis volat propriis.

    RainbowDash schreef:
    FOREVER ALONE!

    Ik kan helaas moeilijk een gezinnetje stichten met mijn rechterhand, hoewel we zeer ons best doen :Y)

    HAHAHA, omg, -out-


    Where there is a sea there are pirates...

    RainbowDash schreef:
    (...)


    *heeft nieuwe roddel info* Neuh hoor, ik ben niet boos (A) -ja, HEStyles en ik zijn one and the same-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Mweh, ik weet niet of ik zoiets wel kan..
    Heb een hele goeie vriend alleen die woont aan ander kant van Nederland, en hebben we wel eens over van wat nou als we dichterbij elkaar woonden?
    Nja, dan ben ik al bang dat ik hem te vaak zie en et niet wil,

    laat staan als ik later een vriendje heb en samen wonen o-O die zie ik dan vet vaak o-O. Heb het gevoel dat ik hem dan te vaak zie en het niet meer wil..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you