• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 20:14 ]

    Genius schreef:
    Bij mijn ex wel. Nu moet ik eerst maar even een vriend hebben voordat ik over een gezin denk :'D

    Same for me. Maar dan vriendin i.p.v. vriend. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Brrr.. oh nee :/ Please, geen jankende kutkinderen in mijn beurt. Eerst een gedegen vriend vinden.. Die opgave is al lastig genoeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee. Ik wil niet trouwen en al helemaal geen kinderen. Ik moet er niet aan denken


    I was an angel living in the garden of evil

    Dat is mijn grootste droom, altijd al geweest. Nu mag ik er niet meer aan denken van mezelf tot het ook echt gebeurt, als ik er nu aan denk word ik er alleen maar depressief van.


    Your make-up is terrible

    Persuasion schreef:
    Aaaawh.. klinkt echt cute. <3 Jaa.. ik denk er soms ook wel eens over.(A)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja, heb ik heel erg. Soms krijg ik ook zo'n heel warm gevoel in mijn buik als ik bijvoorbeeld met mijn vriendje in de keuken sta of iets heel stoms doe (afwassen ofzo, samen met hem). Het voelt heel goed, maar zoals Assassin al zei durf ik daar niet echt aan te denken. Ik weet wel zeker dat ik later kinderen wil.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    FOREVER ALONE!

    Ik kan helaas moeilijk een gezinnetje stichten met mijn rechterhand, hoewel we zeer ons best doen :Y)

    Alwin... Soms...
    Ben je best wel schattig. :Y)
    - evil laugh -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Alwin... Soms...
    Ben je best wel schattig. :Y)
    - evil laugh -


    Over wie heb jij het? o.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Over wie heb jij het? o.O

    Over Alwin. :Y)
    Hij vindt het niet leuk dat ik hem schattig noem, dus daarom noem ik 'm overal schattig, zelfs bij de gruwelijkste reacties.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Over Alwin. :Y)
    Hij vindt het niet leuk dat ik hem schattig noem, dus daarom noem ik 'm overal schattig, zelfs bij de gruwelijkste reacties.


    If it annoys him, you may carry on. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dudley schreef:
    (...)
    Alwin... Soms...
    Ben je best wel schattig. :Y)
    - evil laugh -


    Maar het klonk schattig wat hij zei :O op dat laatste stuk na..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    StoryBelle schreef:
    (...)

    If it annoys him, you may carry on. :Y)

    I knew I could count on you. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Om eerlijk te zijn.. Nee eigenlijk niet nee..


    Stop wishing, Start doing..

    Jawel, maar ik wacht nog wel een jaar of 8. Laten we eerst maar eens zien te zorgen dat we samen kunnen wonen -in welk land dat ook zal worden- en dat we iets opbouwen ... En genoten hebben van ons leven, voor we een nieuwe op aarde brengen en willen laten opgroeien.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het enige waar ik momenteel over nadenk, is mijn diploma zien te halen. :p


    Take me to wonderland