• ik heb een vraagje, sinds vandaag heb ik dus met een jongen en ben bang als ik dan met hem miss ga zoenen dat ik het helemaal niet goed doe, ik weet dus ook echt niet wat ik eraan moet gaan doen kan iemand me helpen?

    nou, die jongen moet de eerste stap maar zetten en wanneer je er klaar voor bent moet je aan je gedraag tonen dat je wilt dat hij jou zoent

    Ik weet nog wel hoe zenuwachtig ik zelf was toen ik net verkering had (en nog nooit had gezoend). Ik merkte dat het eigenlijk vanzelf ging; Die jongen kuste mij en daarna zoenden we.
    Tip: Vooral niet teveel over nadenken, maar gewoon doen wat goed voelt. Als je zoenen nog niet ziet zitten, doe het dan vooral nog niet, maar pas als je er klaar voor bent ;) Als hij echt verliefd op je is begrijpt hij dat heus wel en dat zoenen komt heus wel in orde ;)
    xx



    Als die jongen echt van je houd enzo maakt het hem echt geen moer uit hoe je kust misschien kus je zelfs geweldig fzo da weet je toch nie van jezelf ! gewoon kusse die handel ! x

    Succes der mee !

    Je hebt niet voor niets met die jongen. Je vertrouwt hem toch? Hij zou je heus niet uitlachen ofsow. Maak je nou maar geen zorgen en geniet ervan. Hoe meer je erbij nadenkt, hoe slechter het gaat.

    Gewoon DOEN! X'D
    Thats the best way.
    En niet bij nadenken.
    Just go with the flow


    The economy is suffering, let it DIE!

    Helemaal niet nadenken , leg je gevoel er toch gewoon in, maak je niet druk van wat en hoe, anders kan je toch niet genieten van de kus.
    Je kan wel je tanden goed poetsen ofzo.xD

    Je moet je niet druk maken en vooral géén tips gaan lezen van domme meidenbladen, want op het moment supreme denk je daar toch niet aan! Succes.


    History is not hatred.

    Gewoon DOEN! X'D
    Thats the best way.
    En niet bij nadenken.
    Just go with the flow


    Indd =D
    Just do it