• "She missed most of all the feeling
    of having a mother."



    Rollentopic [url=]1[/url]
    Praattopic [url=]1[/url]
    Speeltopic [url=]1[/url]

          Southwark Orphanage. Een succesvol weeshuis in Engeland opgericht in 1956 door James Southwark, maar heeft nu zijn beste tijd gehad en is veranderd in een echte gevangenis voor jonge wezen. De kinderen die er verblijven zijn afgestaan door hun ouders of afgedankte pleegkinderen met een gewelddadig verleden. Het huis wordt nu streng bewaakt zodat de kinderen niet kunnen ontsnappen. Misstappen worden zwaar bestraft en er worden strenge regels gehandhaafd. Zelden komen er nog mensen om de wezen te adopteren; de hoop is klein bij die dat achterblijven.

          De oudste leeftijdsgroep start een verzet en stelt een plan samen om te kunnen ontsnappen. De vrijheid is niet ver meer, maar de weg ernaartoe is levensgevaarlijk.

    Rollen:
    • Naam • Kamer • Cotrona | 1.1
    • Naam • Kamer • Abstergo | 1.1
    • Naam • Kamer • Username | Pag
    • Naam • Kamer • Username | Pag
    • Naam • Kamer • Username | Pag

    • Pandora • O • Painkiller | Pag
    • Naam • Kamer • Scira | Pag
    • Naam • Kamer • Rutherforth | Pag
    • Naam • Kamer • Username | Pag
    • Naam • Kamer • Username | Pag

    Invullen:
    • Voornaam [Geen tweede-of achternaam]
    • Leeftijd [15j — 17j]
    • Nationaliteit [Variatie hierin]
    • Uiterlijk
    • Karakter
    • Geschiedenis
    • Kamer [A — T]
    • Extra

    Faceclaims:
    • Frida Gustavsson
    •

    Extra informatie:
    Regels in het weeshuis:
    • Geen nicotine, alcohol of drugs
    • Avondklok vanaf negen uur
    • Verboden op kamers van het andere geslacht te komen
    • Toestemming vragen voor tuin te betreden
    • Verboden terrein personeel te betreden
    • Verboden eten mee te smokkelen
    • Verboden het weeshuis te verlaten

    Straffen:
    Bij het overtreden van de algemene regels:
    • Werkuren
    • Straftaken
    • Driloefeningen

    Te laat in de lessen/op diensten:
    • Werkuren
    • Straftaken

    Proberen weglopen:
    • Fysiek geweld
    • Huisarrest

    Plattegrond:
    • Gelijkvloers: Klik
    • Jongens (eerste etage): Klik
    • Meisjes (tweede etage): Klik
    Kamers per twee. Bedden zijn hoogslapers.
    • Tuin: Klik

    Diensten:
    • Keuken
    • Wasruimte
    • Tafels dekken
    • Poetsen
    • Tuinwerk
    • Etc.

    Dagschema: [Ma — Vrij]
    • 05.30: Wekdienst
    • 06.00: Ochtenddienst
    • 07.30: Ontbijt
    • 08.00: Lessen (5)
    • 12.10: Middagpauze
    • 12.40: Middagdienst
    • 13.40: Lessen (2)
    • 15.40: Namiddagdienst
    • 16.40: Huiswerk
    • 18.30: Avondeten
    • 19.30: Avonddienst
    • 20.30: Vrij half uurtje
    • 21.00: Avondklok

    Dagschema: [Za — Zo]
    • 05.30: Wekdienst
    • 06.00: Ochtenddienst
    • 07.30: Ontbijt
    • 08.00: Voormiddagdienst
    • 12.00: Middagpauze
    • 12.30: Middagdienst
    • 13.30: Sport en spel
    • 16.30: Namiddagdienst
    • 18.30: Avondeten
    • 19.30: Avonddienst
    • 20.30: Vrij half uurtje
    • 21.00: Avondklok

    Wekelijks krijgen de kinderen tien euro om te sparen voor later of om iets te kopen. 's Avonds kunnen ze dingen bestellen die ze willen, zondag komt de bestelling aan. De spullen die ze kunnen bestellen, bestaat uit kleding, levensmiddelen, speelgoed, juwelen (geen eten/snoep of elektronische apparatuur!), etc. Onderling verhandelen ze ook wat dingetjes.

    De weeskinderen:
    Het weeshuis heeft een maximum van veertig weeskinderen van alle leeftijden tot en met zeventien. Dit weeshuis is relatief klein, met als vroegere doel dit beperkte aantal kinderen goed en wel op te kunnen voeden.
    Momenteel ligt het zwaartepunt van de leeftijden boven de twaalf, aangezien er de laatste jaren niet veel nieuwe weeskinderen zijn bijgekomen. (In deze MSV worden enkel de weeskinderen tussen de vijftien tot zeventien gespeeld)

    Lijst van alle weeskinderen:

    Regels:
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.

    Standaard RPG/MSV regels:
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen Mary Sue's/Gary Stu's
    • Reserveringen blijven maximum 48 uur staan!
    • Maximum één rol per persoon, dit omdat er een beperkt aantal rollen zijn
    • Dagelijks kunnen posten!
    • Geen geruzie OOC
    • OOC in spoiler/tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic
    • We schrijven met de dubbele aanhaling [ "..." ]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 20:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mag ik een jongen?


    El Diablo.

    Mag ik een jongen van 16?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 18:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jammer dat ik een leven heb, want dit is een heel leuk idee!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jullie staan erbij & dankjewel Xanthe, have fun with your life though :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys






    • Voornaam
    Tyler.
    • Leeftijd
    Hij is nu 17 jaar en geboren op een koude 27 November.
    • Nationaliteit
    Hij had een Griekse vader en een Brits-Spaanse moeder.
    Dus half Grieks, een kwart Brits en een kwart Spaans.
    • Uiterlijk [FC: Cody Christian]
    Tyler heeft een blanke huid. Meestal is hij wel wat gebruind, gewoon omdat hij snel bruin wordt. Zijn gebruinde huid staat vol met littekens. Zowel groot als klein en van de meeste heeft hij geen idee hoe hij eraan komt. Hij heeft echter een erg groot litteken over zijn zij lopen, van een auto-ongeluk. Dit weet hij dan nog wel. Hij heeft donkerbruin haar, aan de zijkanten opgeschoren en boven langer. Hier steekt hij niet al te veel moeite in, met wat gel en vijf minuten heeft hij het al goed zitten. Zijn lichte grijs-groene ogen vallen meestal snel op samen met de uitdagende of zelfs spottende blik die ze dragen. Het is ook iets wat hij maar al te graag gebruikt. Tyler heeft strakke kaaklijnen die zijn gezicht ietwat scherp maken. Verder heeft hij een rechte neus en ietwat volle lippen. Tyler is zo'n 1,86 lang, waar hij dus niet over kan klagen. Hij is duidelijk gespierd. Je ziet het goed terug in zijn armen, zijn benen en natuurlijk zijn bovenlichaam. Het is al te zien als hij met zijn rug naar je toe staat, gezien het bij hem in een V-Vorm loopt. Tyler heeft een nonchalante, vrij donkere stijl. Er hangen amper felle kleuren in zijn kast. Verder voelt hij zich al goed in een shirt, een jeans en sneakers. Het hoeft voor hem allemaal niet zo speciaal te zijn, of het moet echt. Tyler heeft geen tattoos, maar wil ze wel erg graag.
    • Karakter
    Komt.
    • Geschiedenis
    Komt.
    • Kamer
    Hij heeft altijd al in kamer D gezeten.
    • Extra
    Komt.


    El Diablo.

    Ik zou graag kamer H willen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    • Voornaam:
    Finley
    • Leeftijd:
    Zestien. 23 mei
    • Nationaliteit:
    Biologische moeder: Iers
    Biologische vader: Frans

    • Uiterlijk:
    Finley heeft een lengte van ongeveer 1.72 en een normaal postuur waarbij zijn schouders iets breder zijn, maar niet gespierd. Hij heeft heldere blauwe ogen, zo blauw als de lucht en een lichtbruine haarkleur. Hij heeft een blank kleurtje waar een heel licht tintje in zit die eigenlijk niet zo snel opvalt. Hij wordt wel snel bruin en verbrand zelden.
    Finley draagt vaak geruite overhemden met daaronder een t-shirt met een kleurtje dat in het overhemd zit. Zijn favoriete kleur is bruin en dit is vaak wel terug te zien in zijn kleding; Bruine broek, bruine schoenen, bruin t-shirt etc.
    Finley draagt maar zelden korte mouwen omdat zijn armen vol littekens zitten. Hij komt uit een pleeggezin waar hij mishandeld is geworden door de vader en hierdoor is hij aan zelfverwonding gaan doen, om de pijn van wat zijn 'vader' deed te vergeten. Hij doet het af en toe nog op dagen wanneer het slecht met hem gaat (verder in karakter). Hij verbergt dus zijn littekens. Ook zal hij nooit shirtloos lopen, omdat zijn rug ook vol littekens zit, al heeft hij dit niet zelf gedaan, maar zijn 'vader' die hem met de riem sloeg als hij niet luisterde.
    • Karakter:
    Finley is een stille jongen. Hij voelt zich vaak wat onzeker rondom mensen en geeft daarom ook niet veel vrij over zichzelf. Zijn onzekerheid zorgt voor aardig wat problemen in zijn sociale kring. Zo heeft hij vroeger maar weinig vrienden kunnen maken en heeft hij daar nu nog aardig wat moeite mee. Hij is vooral onzeker geworden door zijn pleegvader die hem mishandelde en om elk klein dingetje sloeg. Hierdoor kan Finley niet inschatten wanneer hij iets goed doet en wanneer niet. Hij wil graag mensen leren kennen, maar de angst om iets verkeerd te zeggen ligt hem hoger dan zijn moed om het te doen.
    Wordt aan gewerkt.
    • Geschiedenis:
    • Kamer:
    H
    • Extra:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 21:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Firestorm schreef:
    Jammer dat ik een leven heb, want dit is een heel leuk idee!


    Ik vind dit erg droog gezegd, maar My sentiments exactly.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Net wanneer ik al aan zoveel meedoe... Maar goed, ik kan dit niet weerstaan, mag ik een meisje, alsjeblieft?


    16 - 09 - '17

    Mag ik een meisje? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Jullie staan erbij (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik plaats hier morgen (zaterdag) een slotje op aanvraag op. Dit op vraag van de topicstarter. Indien iemand de MSV graag over wil nemen, krijgt die daar bij deze ook toestemming voor van de topicstarter.

    Zodra iemand anders dit heeft over genomen mag die dit topic melden dat het dicht mag en zelf een nieuwe openen. Anders zet ik er morgennamiddag automatisch een slotje op (maar dan mag je nog steeds beslissen of je het wil overnemen hoor!). Succes! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Is er iemand die het wil overnemen? Zo niet, dan doe ik het wel.


    16 - 09 - '17

    Maar... wtf. Waarom opent ze eerst iets om het daarna meteen te sluiten (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Maar... wtf. Waarom opent ze eerst iets om het daarna meteen te sluiten (cat)


    Sorry, maar ik vind het erg vervelend dat je op deze toon zulke conclusies trekt. Weet jij veel welke reden erachter zit? Voor je informatie, Qing/Painkiller is onverwachts gestopt met Q wegen prive redenen en daarom kan ze dus ook niet verder gaan met de MSV. Maar ik vind het erg jammer dat er dan zo op gereageerd wordt.


    “A queen will always turn pain into power.”