• Mijn Nederlandslerares.

    We moeten dus een boek verslag maken.
    En ik kooos dus Harry Potter en de relieken van de dood.

    Zei : Je mag ALLE boeken kiezen
    ik: *schrijf HP op het lijstje bij mijn naam*
    Zei even later: Je mag geen Harry Potter omdat ik dat een beetje te kinderachtig vind voor de derde klas.

    Ik : *streep alles door*

    Nu moet ik dus een nieuw boek zoeken en lezen, Dat ga ik doen.
    Maar in tussentijd ga ik in Hoger beroep en ga ik haar eens even na de les uitleggen dat HP gewoon een C boek is en dat hij gewoon voor mijn leeftijd is.

    Kut wijf =.=
    Hebben jullie ook ooit zoiets meegemaakt?


    =

    De hele wijde wereld van de Nederlandse boeken ligt voor je open!
    Ik kijk altijd op lezenvoordelijst.nl
    Lijsten van verschillende niveau's nederlandse boeken. Er zitten echt leuke tussen.
    Maarja, ik heb lezen altijd al leuk gevonden en in de eerste las ik ook al echte literatuur enz.


    The truth is out there.

    Marshmellow schreef:
    Dat is toch geen ramp dat je die niet mag lezen? Waarschijnlijk heb je die al een paar keer gelezen, dus dan is het wel eens leuk om een nieuw boek te ontdekken =)



    +, wij mogen sowieso alleen maar Nederlandse auteurs ^^


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mijn leraar engels werdt vorig jaar boos omdat ik te moeilijke boeken las, net andersom dus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wij mogen alleen boeken van Nederlandse schrijvers lezen? Wees blij dat je van buitenlandse schrijvers mag lezen. Alle boeken die ik lees zijn buitenlands .__.


    Destroy what destroys you.

    owkeej harry potter en dan vooral reklieken is ECHT NIET kinderachtig..


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Die van ons zegt dat we hem niet mogen lezen omdat er al een film van is --' Snappen ze nou niet dat ieder boek met Draco gewoon gelezen moet worden?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    HP is te gemakkelijk voor een derde klas boekverslag, hoor. Daar ben ik het wel mee eens. Het is niet 'kinderachtig', maar ik weet dat ik in de derde al een begin ging maken met volwassenliteratuur. Maar ja, iedere school werkt anders en bovendien hoor je in de derde toch al van echte Nederlandse auteurs te lezen? Dus dan mag het sowieso niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Een 'C' boek? (cat)
    Weet je, wij moesten Harry Potter lezen in het eerste jaar, dus ergens snap ik haar wel. Harry Potter is wel heel leuk enzo, maar niet het niveau dat ze graag in een derde jaar zien, denk ik.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bandicoot schreef:
    HP is te gemakkelijk voor een derde klas boekverslag, hoor. Daar ben ik het wel mee eens. Het is niet 'kinderachtig', maar ik weet dat ik in de derde al een begin ging maken met volwassenliteratuur. Maar ja, iedere school werkt anders en bovendien hoor je in de derde toch al van echte Nederlandse auteurs te lezen? Dus dan mag het sowieso niet.


    Wij mogen kiezen wat we willen, hoeft echt niet persee nederlands te zijn, wahah xd


    =

    Ik vind het niet zo raar dat je lerares dat zegt?


    As travars

    Omg, dat vind ik echt onzin. Harry Potter is awesome:9~

    Wij hadden nét hetzelfde! We mogen voor het eerst dit jaar kiezen welke boeken we lezen. Ik ga dus voor het laatste boek van HP zat ze ook te zeggen dat - dat veel te kinderachtig was en dat we moesten opgroeien. Ik heb simpel gezegd: "Sorry, maar hier bén ik mee 'opgegroeid'."

    Moriarty schreef:
    Ik vind het niet zo raar dat je lerares dat zegt?


    Ik ook, ik mocht Harry Potter in de 1e klas al niet lezen, vonden ze geen geschikte boeken voor je lijst.


    It's time to be happy again.

    Wij mogen geen niet Nederlandse schrijvers
    En toen vroeg ik: dus ook geen Engelse literatuur, zoals Jane Austen, of of Shakespear??? *cute smile*
    Hij: NEE
    GRRRR


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vesper schreef:
    Wij mogen geen niet Nederlandse schrijvers
    En toen vroeg ik: dus ook geen Engelse literatuur, zoals Jane Austen, of of Shakespear??? *cute smile*
    Hij: NEE
    GRRRR

    Géén shakespeare?..
    Mijn leerkracht was in de 7de hemel toen ik zei dat ik van hem wou lezen haha