• Mijn Nederlandslerares.

    We moeten dus een boek verslag maken.
    En ik kooos dus Harry Potter en de relieken van de dood.

    Zei : Je mag ALLE boeken kiezen
    ik: *schrijf HP op het lijstje bij mijn naam*
    Zei even later: Je mag geen Harry Potter omdat ik dat een beetje te kinderachtig vind voor de derde klas.

    Ik : *streep alles door*

    Nu moet ik dus een nieuw boek zoeken en lezen, Dat ga ik doen.
    Maar in tussentijd ga ik in Hoger beroep en ga ik haar eens even na de les uitleggen dat HP gewoon een C boek is en dat hij gewoon voor mijn leeftijd is.

    Kut wijf =.=
    Hebben jullie ook ooit zoiets meegemaakt?


    =

    Volgens mij is Harry Potter echt niet te kinderachtig voor de 3e klas! Sommigen ouderen zijn ook fan en lezen de boeken!

    Wij mogen geen Carry Slee of hoe overleef ik! Maar die heb ik allemaal al honderd keer gelezen dus dat hoeft van mij ook niet! En eigenlijk mag ik van mijn moeder Harry Potter niet meer omdat ik die nu al 1000 keer heb gelezen en onderhand uit mijn hoofd ken:$ Ik moet andere boeken gaan lezen...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    nee hoor, vind mijn Ned juf best wel lief.


    -

    Ze is gewoon behekst door Voldemort.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leraren, ze zijn ook zoooo aardig (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    harry potter te kinderachtig voor de 3e klas D:
    kill die lerares met avada kedavra D:


    Shoganai i ne~

    Wij mogen alleen boeken van Nederlandse schrijvers, moet je eens nagaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PrincesSnape schreef:
    Ze is gewoon behekst door Voldemort.


    -out- (krul)


    =

    Wij mogen ook geen HP, maar dat is puur omdat zoveel mensen dat al hebben gedaan dat het afgezaagd is.


    Alis volat propriis.

    Ik mag alleen Nederlandse literatuur lezen. Booooooooring!


    Happy Birthday my Potter!

    Wat een bullshit? De boekenreeks is oorspronkelijk geschreven voor volwassen mensen.. Misschien moet je haar wat meer research laten doen :'). Dan kun jij gewoon lekker Harry potter lezen ;)


    I love you Tim