• Hoe kan het dat iemand die een story gaat starten die binnen 6 dagen zal beginnen al 71 abo's heeft zonder nog maar een proloogje? Dat begrijp ik niet. Je kan nu nog zeggen, mss schrijft die persoon gewoon goed en zijn dat abo's van ook andere stories, maar sorry, dat vind ik geen geldig antwoord. Zolang je niet weet waarover een story zal gaan, kan je toch moeilijk al zoveel abo's hebben. Stom gewoon. Dan zie je mensen met echt een goede schrijfstijl en al een behoorlijk aantal hoofstukken met abo's die je op één hand kan tellen. Dat vind ik gewoon awkward. Alsof die niet goed genoeg zijn. Ik heb nu niks tegen de persoon van wie dat verhaal is, maar ik stel mij er toch vragen bij.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het zijn van die mensen die hun story's overdreven erg promoten en famous zijn. Ik hou niet van promoten van story's en ik schrijf voor mezelf.


    SLOAN.

    Tsja, dat is idd vreemd, maar ik ken ook een paar schrijvers op wiens stories ik al een abo neem zonder hoofdstukken, gewoon omdat ze geweldig schrijven.
    Ik vind het altijd nog het raarste dat sommige van die verhalen dan in de top 5 komen. Ik bedoel: hoe kan je een verhaal al een kudo geven terwijl het nog geen hoofdstukken heeft? O.o


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik weet niet of het al gezegd is, maar het kan ook zijn júíst omdat er geen hoofdstukken staan. Je volgt het al vanaf het begin, en je hoeft niet eerst allemaal hoofdstukken in te halen..
    Misschien is dat het?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    DobDob schreef:
    Ik weet niet of het al gezegd is, maar het kan ook zijn júíst omdat er geen hoofdstukken staan. Je volgt het al vanaf het begin, en je hoeft niet eerst allemaal hoofdstukken in te halen..
    Misschien is dat het?

    Ja, maar hoe weet je dat je het wil volgen, als je niet eens één hoofdstuk hebt kunnen lezen?

    Of ze nemen een abo om het te kunnen lezen als het online komt en dan te kunnen oordelen. Dat kan ook.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 10:22 ]


    I can't even think straight.

    Blameniall schreef:
    Het zijn van die mensen die hun story's overdreven erg promoten en famous zijn. Ik hou niet van promoten van story's en ik schrijf voor mezelf.



    Mee eens


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als iemand nou al een story met 100 abo's heeft ofso maakt ie reclame daar voor die story en daar door is dat (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse