• Vandaag ben ik dus jarig, heel leuk enzo, maar nu start ik mijn laptop op en doet het toetsen bord het half niet meer. Sommige getallen werken niet meer, dus ook de tekentjes niet. En zo oud istie niet. Maar als ik een werkstuk of opdracht moet maken is het wel vervelend :S
    Hier baal ik zo hard van he? :(

    Hebben jullie ook weleens een baal moment op een dag die eigenlijk perfect hoor te zijn ? :(

    Frank Sinatra-That's life.

    Mja, kun je nou eenmaal niks aan doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gefeliciteerd :'D

    Fijne verjaardag. THE END.
    Mijn verjaardagen zijn altijd kut. Het regent en mijn familie vergeet het altijd, maar goed, ik zal je even feliciteren ;)
    GEFELICITEERD!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nephthys schreef:
    Gefeliciteerd :'D


    Happy Birthday my Potter!

    Snivellus schreef:
    Fijne verjaardag. THE END.
    Mijn verjaardagen zijn altijd kut. Het regent en mijn familie vergeet het altijd, maar goed, ik zal je even feliciteren ;)
    GEFELICITEERD!


    Ahhh :( dat mensen zo iets belangrijkst vergeten :( Nou met dit kut weer is het ok niet echt geweldig

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:40 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gefeliciteerd...vraag snel een nieuw toetsenbord nog voordat je verjaardag over is ;'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zecora schreef:
    Gefeliciteerd...vraag snel een nieuw toetsenbord nog voordat je verjaardag over is ;'D


    Het is een laptop dus dat gaat niet zo simpel :$

    Snivellus schreef:
    (...)

    20 Februari is kutter hoor :(
    Ik ben gelijk jarig met André van Duin! YEEH HIJ IS COOL :D


    HIJ IS MEGA SEXY/KOEL/GRAPPIG/GEWELDIG (A)

    Gefeliciteerd!
    Je kan proberen om je laptop open te maken en dan je toetsen opnieuw aan te sluiten, dat is niet zo moeilijk, het zijn 2 draadjes die je moet verbinden, misschien is er iets losgeraakt. Als dat niet helpt kan je bij de expo bijvoorbeeld gewoon een oproltoetsenbordje, die sluit je aan op je laptop en dan kan je hem gewoon over je toetsenbord heenleggen en daarmee typen.


    Your make-up is terrible

    Nephthys schreef:
    Gefeliciteerd :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Assassin schreef:
    Gefeliciteerd!
    Je kan proberen om je laptop open te maken en dan je toetsen opnieuw aan te sluiten, dat is niet zo moeilijk, het zijn 2 draadjes die je moet verbinden, misschien is er iets losgeraakt. Als dat niet helpt kan je bij de expo bijvoorbeeld gewoon een oproltoetsenbordje, die sluit je aan op je laptop en dan kan je hem gewoon over je toetsenbord heenleggen en daarmee typen.


    Wow hoe kom je aan die slimheid :O Ik ga ook eerst even kijken of ik nog garantie heb en dan zal ik kijken of ik dat zelf kan oplossen anders :$

    Daystar schreef:
    (...)

    Wow hoe kom je aan die slimheid :O Ik ga ook eerst even kijken of ik nog garantie heb en dan zal ik kijken of ik dat zelf kan oplossen anders :$


    Haha ik heb zelf eens mijn laptop opengemaakt om hem schoon te maken, toen had ik mijn toetsenbord niet goed aangesloten en deed hij het ook maar half, moest ik hem weer openmaken en hem opnieuw aansluiten.
    Ja goed idee, als je nog garantie hebt moet je hem ook niet openmaken. Dan is je garantie verlopen.


    Your make-up is terrible

    Daystar schreef:
    (...)

    Het is een laptop dus dat gaat niet zo simpel :$

    Uhm tsja dan moet je een nieuwe laptop vragen (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Daystar schreef:
    (...)

    Het is een laptop dus dat gaat niet zo simpel :$


    Is veel simpeler dan je denkt.

    1. Laptop openschroeven
    2. Toetsenbord weghalen
    3. nieuw toetsenbord er in
    4. ???
    5. Profit