• You light up my world like nobody else <3


    That's what makes you beautiful.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:13 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    BOEM <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    KABAAM


    What's so bad about being different?

    BAM


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    OMIJNGOD, die ene die Artie speelt in Glee vind 1D goed. dus ik zei van; ja misschien gaan ze WMYB wel coveren, en nu lees ik op Twitter dat ze dat gaan doen ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ESTHER IK WILDE JE CRUSH OOK ZIEN D:
    willen jullie mijn oude crush zien? :3 haha, hij is een player dus ik ben hem maar gaan vergeten xd


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NIAM schreef:
    OMIJNGOD, die ene die Artie speelt in Glee vind 1D goed. dus ik zei van; ja misschien gaan ze WMYB wel coveren, en nu lees ik op Twitter dat ze dat gaan doen ;o


    ... Idunno if i'm gonna approve of that. .__.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:14 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Snickers schreef:
    ESTHER IK WILDE JE CRUSH OOK ZIEN D:
    willen jullie mijn oude crush zien? :3 haha, hij is een player dus ik ben hem maar gaan vergeten xd


    Ik wil zieen. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    weetje, ik vind het niet meer zo leuk in mijn team bij voetbal. die jongens zijn allemaal echt super aardig, totdat er dit seizoen een jongen van de B1 bij ons er in is gekomen. hij zeikt je gelijk af als je 1 ding verkeerd doet, ik kan er dus echt niet tegen. ik sta altijd rechts half, mijn hele leven nog gestaan, hadden we vandaag zo een partij tegen elkaar en hij zat bij mij in het team, zegt ie ja ik sta rechts-half want dat is mijn plek. terwijl hij daar NOOIT staat, en ik altijd. dus nu denk ik erover om naar Dames 3 tegaan, want zaterdag heb ik daar meegedaan en toen vond ik het echt super leuk.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    ... Idunno if i'm gonna approve of that. .__.
    waarschijnlijk verneuken ze hem wel haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ik wil zieen. (:

    Hahaha BAM
    &ja, Sanne je kent hem wel HAHAHA


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NIAM schreef:
    weetje, ik vind het niet meer zo leuk in mijn team bij voetbal. die jongens zijn allemaal echt super aardig, totdat er dit seizoen een jongen van de B1 bij ons er in is gekomen. hij zeikt je gelijk af als je 1 ding verkeerd doet, ik kan er dus echt niet tegen. ik sta altijd rechts half, mijn hele leven nog gestaan, hadden we vandaag zo een partij tegen elkaar en hij zat bij mij in het team, zegt ie ja ik sta rechts-half want dat is mijn plek. terwijl hij daar NOOIT staat, en ik altijd. dus nu denk ik erover om naar Dames 3 tegaan, want zaterdag heb ik daar meegedaan en toen vond ik het echt super leuk.


    Ah, dat is echt vreselijk. :/ Misschien moet je nog even wachten met overstappen totdat je het zeker weet, want het is belangrijk dat je, je niet over je heen laat lopen en je, je laat wegjagen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ik ben wel benieuwd naar die cover van glee haha,
    en zie het positief, als ze die ook in de serie, mensen kijken dat hier ook, dus die horen dan ook dat liedje en dan gaan ze zoeken naar 1D en dan hebben we nog meer fans (A)

    EN BEN IK WEER haha

    en ik heb 4 abo's op mijn storie ;3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Snickers schreef:
    (...)
    Hahaha BAM
    &ja, Sanne je kent hem wel HAHAHA


    Hij ziet er best vriendelijk uit. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Snickers schreef:
    (...)
    Hahaha BAM
    &ja, Sanne je kent hem wel HAHAHA
    MIKE HAHAHAHAHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Snickers schreef:
    ESTHER IK WILDE JE CRUSH OOK ZIEN D:
    willen jullie mijn oude crush zien? :3 haha, hij is een player dus ik ben hem maar gaan vergeten xd

    Maar, ik zit nu op mn mobiel dus kan niet plaatsen ):
    als je geluk hebt weet iemand anders het filmpje te plaatsen en daarna graag weer te wissen x'D Maar ik denk het niet ):