• de laatste tijd voel ik me echt depressief. ik weet het gewoon niet echt meer.. op school heb ik geen problemen en is het gewoon gezellig met vriendinnen. maar als ik thuiskom weet ik gewoon nooit wat ik moet doen behalve huiswerk maken. mijn ouders werken door de weeks (behalve mn moeder op woensdag wat een schrale troost is omdat ik pas om 4 uur uit ben). ik heb gewoon het idee dat op sommige momenten mijn leven echt zinloos is.
    hebben jullie mischien wat tips ofzo? want ik voel me echt kut


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ga met vriendinnen iets doen of neem een vriendin mee naar huis?


    Some people are artists. Some, themselves, are art.

    Same :'3

    Lang leve Q :Y)

    Hm, ik denk dat iedereen dat op een gegeven moment wel eens heeft. Doe dingen die je opvrolijken. Je hebt vast wel muziek waar je altijd blij van wordt. Zet die op, en doe iets leuks. Het kan van alles zijn - bak koekjes, kijk het eerste seizoen van je favoriete serie opnieuw, begin een nieuwe serie te kijken, lees een goed boek of begin te tekenen. En als je nergens zin in hebt kun je altijd nog op de bank voor de tv gaan hangen met een stuk chocola. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb tijd te weinig,
    mag ik wat van jou lenen??:W


    Cool, neat, swell -Cry

    •Doe gekke dingen
    •Ga een dagje shoppen met vriendinnen
    •Zet make-up op, maar je mag je ogen niet open doen
    •Zet een horrorfilm op en schreeuw keihard terwijl je niet eens naar de film kijkt


    Meer weet ik nu niet, maar als ik er meer weet zal ik er nog een paar plaatsen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Soarin schreef:
    ik heb tijd te weinig,
    mag ik wat van jou lenen??:W

    jahoor :3
    bedankt voor jullie tips (:
    @AriaM
    die tips zijn gewoon echt géniaal x'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    de laatste tijd voel ik me echt depressief. ik weet het gewoon niet echt meer.. op school heb ik geen problemen en is het gewoon gezellig met vriendinnen. maar als ik thuiskom weet ik gewoon nooit wat ik moet doen behalve huiswerk maken. mijn ouders werken door de weeks (behalve mn moeder op woensdag wat een schrale troost is omdat ik pas om 4 uur uit ben). ik heb gewoon het idee dat op sommige momenten mijn leven echt zinloos is.
    hebben jullie mischien wat tips ofzo? want ik voel me echt kut


    heb ik ook altijd als ik thuis ben op school is het leuk maar dan zodra je weer thuis bent achja ....

    maar mijn advies ga iets doen met vrienden etc of het huis uit iets wat afleiding bied :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Blegh. Dat heb ik dus ook. Dan voel ik me zo levenloos.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Same here.
    Thuis is het niet altijd wat je noemt gezellig maarja gewoon veel naar vriendinnen of naar de stad, en je huiswerk. verder beetje muziek luisteren of tekenen enzo en je leven is weer niet levenloos (:


    Don't dream your life, but live your dream!