• Ik keek zo even naar buiten en ik zie ineens 1 van mijn buren in de auto rijden. Dat kindje op de schoot van haar vader aan het stuur te draaien :'D Zó schattig leek dat. Dat deed ik vroeger ook altijd bij mijn moeder (bloos) En als ik dan een bocht goed deed was ik vet trots op mezelf haha.

    Deden jullie dat vroeger ook wel eens? (bloos)


    -

    Prudence schreef:
    Mijn vader is daarvoor te trots op zijn auto 8D

    Same here. :]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Nee, nooit gedaan. Maar kan er mee te maken hebben dat we geen auto hadden tot ik 8 was of zo. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Genius schreef:
    (...)
    Vertel eens. Waarom niet dan (bloos)

    Kijk dat gezicht.

    Altijd (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Prudence schreef:
    Mijn vader is daarvoor te trots op zijn auto 8D


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Hastings schreef:
    Deed ik vroeger ook altijd (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Prudence schreef:
    Mijn vader is daarvoor te trots op zijn auto 8D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Neen wij mochten dat helaas nooit van onze ouders. :/ Maar we gingen altijd met zo'n hele groep op vakantie en die kinderen mochten dat wel altijd en dan mochten mijn zus en ik dat van die ouders ook. Dan gingen we altijd stiekem een rondje rijden en dat was leuk toen. (cat)
    Gelukkig mag ik nu zelf rijden!

    Dikkelama schreef:

    Old.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    *gaat aan papa vragen*

    ja xD

    Mocht ik niet en maar goed ook. Zouden mijn kinderen ook nooit mogen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Basturdo schreef:
    (...)
    Old.






    Ik lag hierbij dus echt plat van het lachen. Mijn vader zei echt zo met dat meisje op die fiets: 'IK BEN KABOUTER FIETS! Toe maar meid, fietserdefiets!'

    xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Toboe schreef:
    Ik mocht dat een keertje, dat was leuk (A)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Kalashnikov schreef:
    Mijn vader is daarvoor te trots op zijn auto 8D