• Eindelijk is het zover, mijn schrijfwedstrijd^^

    Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. De eerste twee rondes zullen er mensen afvallen, daarnaast zullen er ook mensen uit zichzelf gaan, denk alsjeblieft goed na of je genoeg tijd hebt voor de wedstrijd. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    Eventueel het winnende personage in een van mijn verhalen
    (indien je dit zelf wil natuurlijk ^^)
    20 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    10 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    5 credits

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Jury:
    - Hel
    - Caine

    Waar gaat de jury op letten?
    -Spelling en Grammatica (gebruik van hoofdletters, leestekens, zinsverbanden etc) (25p)
    -Originaliteit/geloofwaardigheid (10p)
    -Tijdsvorm (5p)
    -Het verhaal zelf (Is het duidelijk verwoord, staat alles erin?) (5pt)
    -Aantal woorden (5p)
    In totaal kun je dus 50 punten behalen, waarbij 50 dus gelijk staat aan een 10 voor de opdracht.


    Deelnemers:
    1 Applejack
    - Opdracht 1 Cijfer: 9,65
    -
    2 StoryBelle
    - Opdracht 1 Cijfer: 9,05
    -
    3 mythee
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,3
    -
    4 Obliviatum
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,64
    -
    5 Lothlorien
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,8
    -
    6 Horan
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,4
    -
    7 Austen
    -Opdracht 1 Cijfer: 7,65
    -
    8 Bronte
    -Opdracht 1 Cijfer: 8,03
    -
    9 Imlove
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,4
    -
    10 Kiara2
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,7
    -Uitstel tot 17 oktober
    11 LiamStyles
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    -
    12 Eurydice
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,05
    -
    13 Suicidal
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,95
    - Opdracht 2
    14 Sasja4u
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,4
    -
    15 CumberBatch
    - Opdracht 1 Cijfer: 9,1
    -
    16 Fae
    - Opdracht 1 Cijfer, 7,4
    -
    17 xlufjoetoexx
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    -Uitstel tot 17 oktober

    Opdracht 2 staat online. Deadline is op 15 oktober.

    Er vallen 2 mensen af

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 21:16 ]

    Everone relax. ^^ Komt wel goed. hug for everyone!

    @Hell: Yay, geen limiet. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik heb een vraagje, de andere persoon moet er in voorkomen maar maakt het veel uit hoeveel?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    ik heb een vraagje, de andere persoon moet er in voorkomen maar maakt het veel uit hoeveel?


    Je hebt twee hoofdpersonen, die van jou en die van degene die je gekozen hebt, beide ongeveer evenveel, een mag meer dan de ander. Maar sowieso NIET een heel verhaal over je eigen personage en één zinnetje van de ander.:Y)

    nee , maar diegene die ik koos is in een andere tijd dna mijn dus bedacht ik dat het een soort verhaal kon zijn waar mijn eprsonmage op in gaat. Zou dat mogen?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    nee , maar diegene die ik koos is in een andere tijd dna mijn dus bedacht ik dat het een soort verhaal kon zijn waar mijn eprsonmage op in gaat. Zou dat mogen?


    Even toelichten hoe je dat zou willen uitwerken, nu volg ik je niet helemaal. Als je je idee niet op het forum wil zetten kun je een pb sturen ^^

    Heeft nu echt niemand een personage dat in België woont:8


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Heeft nu echt niemand een personage dat in België woont:8


    lol, moet dat dan? xD

    Hel schreef:
    (...)

    lol, moet dat dan? xD

    Dat is makkelijker uitwerken, want de andere personage komt uit Engeland en die van mij uit Rusland. Dan moet je verzinnen dat de een op vakantie is ofzo.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hel schreef:
    (...)

    lol, moet dat dan? xD

    Ik moet mijn personage al op vakantie sturen (of het ander personage)om een van de personages te gebruiken.


    Ex astris, sciencia

    (wbw) Maar goed dat mijn personage heel veel reist. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Horan schreef:
    (...)
    Dat is makkelijker uitwerken, want de andere personage komt uit Engeland en die van mij uit Rusland. Dan moet je verzinnen dat de een op vakantie is ofzo.


    Dat kan, of je kan een van hun laten verhuizen. Je MOET je houden aan het karakter van de persoon, niet aan woonplaatsen of relationele status. Relaties kunnen altijd over gaan, en verhuizen/emigreren is ook niet ongewoon. Zolang je de persoon maar geen andere ouders gaat geven of ineens homo maakt terwijl ze hetero zijn of de naam veranderen in bob terwijl het henk is. Ook ben je aan de leeftijd gebonden. Je moet kijken wat je wel zou kunnen veranderen, en wat onveranderlijk is wat je ook doet.

    StoryBelle schreef:
    (wbw) Maar goed dat mijn personage heel veel reist. XD

    Haha, ja. Daarom wilde ik eerst die van jou kiezen. Maar dat heb ik uiteindelijk toch niet gedaan (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hel schreef:
    (...)

    Dat kan, of je kan een van hun laten verhuizen. Je MOET je houden aan het karakter van de persoon, niet aan woonplaatsen of relationele status. Relaties kunnen altijd over gaan, en verhuizen/emigreren is ook niet ongewoon. Zolang je de persoon maar geen andere ouders gaat geven of ineens homo maakt terwijl ze hetero zijn of de naam veranderen in bob terwijl het henk is. Ook ben je aan de leeftijd gebonden. Je moet kijken wat je wel zou kunnen veranderen, en wat onveranderlijk is wat je ook doet.

    Dit scheelt al heel wat!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hel schreef:
    (...)

    Dat kan, of je kan een van hun laten verhuizen. Je MOET je houden aan het karakter van de persoon, niet aan woonplaatsen of relationele status. Relaties kunnen altijd over gaan, en verhuizen/emigreren is ook niet ongewoon. Zolang je de persoon maar geen andere ouders gaat geven of ineens homo maakt terwijl ze hetero zijn of de naam veranderen in bob terwijl het henk is. Ook ben je aan de leeftijd gebonden. Je moet kijken wat je wel zou kunnen veranderen, en wat onveranderlijk is wat je ook doet.

    Dan weet ik misschien wel welk personage ik kan gebruiken!


    Ex astris, sciencia

    Horan schreef:
    (...)
    Dit scheelt al heel wat!


    ghehe vergeet alleen niet te vermelden dat het ook gebeurd is he, als je iemand laat verhuizen. Want als er bijvoorbeeld alleen maar over Rusland gesproken wordt en nergens staat dat het andere personage verhuist is moet ik het wel weer fout rekenen (cat)