• Zoals iedereen wel weet, hebben Thomas (=Lawliet) en ik iets met elkaar. En het gaat niet altijd lekker, maar dit is wel een toppunt..
    We hebben ruzie. Alweer. Hij zou dit weekend bij mij blijven slapen, maar hij is ziek. Niets aan te doen, dat weet ik.. Maar ik had me er zo enorm op verheugd en op stage was het ook een grote hel. Toen ik een smsje kreeg dat hij niet kwam, liep de emmer over en ben ik in huilen uitgebarsten.
    Zoals veel mensen weten ben ik best agressief en onzeker. Ik was kwaad, omdat hij hetgene waar ik zo erg op had gehoopt niet kon waarmaken op dat moment. Ik was kwaad om niets.
    Ik heb hem heel veel smsjes gestuurd, dat het me spijt. Ik heb hem misschien wel 100 keer gebeld, maar hij nam niet op. Ik heb hem gemaild: ik kreeg geen reactie.
    Net kwam ik op Quizlet en had hij een youtube-link in mijn gastenboek gedropt. Het liedje Tainted Love van Marilyn Manson. Bedorven liefde..

    Wat moet ik doen?!
    Ik kan en wil niet zonder hem, echt niet..
    Ik wil geen ruzie, ik wil niet dat het uit gaat..

    EDIT: HET IS UIT. REDEN STAAT OP PAGINA TWEE, DE TWEEDE POST.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 23:03 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Liefe Liefe Liefe Geesz,
    Ten eerste wil ik zeggen, als je wil praten of wat dan ook je mag altijd hier heen komen hoor of als je wilt dat ik naar jou kom gewoon zeggen want ik kom (:

    het is idd zwaar minder dat het nou niet zo lekker loopt tussen thomas en jou maar misschien smsen dat je met hem wilt praten? en er dan samen uitkomen?
    Of hem op school aanspreken met ;; ik zou graag met je willen praten.
    Geesz het komt vast wel goed, jullie passen echt goed bij elkaar (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 17:31 ]


    Vampire Heart.

    Dat is niet aan jouw,
    Ga naar hem toe zeg dat je van hem houd (als dat zo is)
    Zeg als hij echt van je houd naar je luistert en je snel weer vergeeft...
    Zo niet dan is hij het niet waard maar eh er zijn nog miljoenen jongens in de wereld je vind vasst wel iemand zoals hem of nog beter...
    groetjes Nicole,

    Meid, gaat het nog niet goed? Ik hoop voor je dat alles beter gaat en ik ben er altijd om met je te praten. Misschien moet je gewoon met hem gaan praten, spreek hem op één of andere manier aan, en praat het uit.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hij neemt zijn telefoon niet op.
    Hij is online op quizlet, maar reageert niet op mijn gastenboekberichten of pb's..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    Hij neemt zijn telefoon niet op.
    Hij is online op quizlet, maar reageert niet op mijn gastenboekberichten of pb's..


    Misschien op die van mij (nerd)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hij reageert expres niet op me.. Wat moet ik nou? Serieus, wat moet ik nou doen?! Hij weet dat ik ALLES wil doen om onze relatie goed te maken en te houden..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    zal ik hem een gb bericht sturen? (cat)
    wedden dat hij dan antwoord?
    want ik vind eht écht écht écht niet leuk voor je. (flower)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    zal ik hem een gb bericht sturen? (cat)
    wedden dat hij dan antwoord?
    want ik vind eht écht écht écht niet leuk voor je. (flower)


    Hij reageert op alles en iedereen, behalve als je over mij begint. Hij wil het liefst dat ik zelfmoord pleeg, dat probeert hij hiermee te bereiken..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    (...)

    Hij reageert op alles en iedereen, behalve als je over mij begint. Hij wil het liefst dat ik zelfmoord pleeg, dat probeert hij hiermee te bereiken..


    Dat is ook een beetje overdreven. Mijn relatie is na 17 maanden ook over gegaan. maar dan ga je toch nog geen zelfmoord plegen.
    Je moet hem gewoon wat tijd geven.

    IvoryCoast schreef:
    Hij reageert expres niet op me.. Wat moet ik nou? Serieus, wat moet ik nou doen?! Hij weet dat ik ALLES wil doen om onze relatie goed te maken en te houden..

    Bij hem langs gaan op een moment waarvan jij zeker bent adat hij er is en het uitpraten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het probleem is opgelost: het is uit.
    Ik ben er vanavond nog achter gekomen dat hij me keihard heeft voorgelogen. En dat was voor mij de druppel. Dus het is over.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik snap precies hoe je je voelt!
    Dan voel je je zó rot omdat álles al rot ging en dan belt de persoon die je juist zo graag wil zien af o_x
    Maar weetje. Dit komt goed, ik weet het zeker. Er komt echt een moment waarop je het uit kan leggen en hij zal het best snappen :') Jongens zijn echt de domsten niet!
    Succes (flower)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Ik snap precies hoe je je voelt!
    Dan voel je je zó rot omdat álles al rot ging en dan belt de persoon die je juist zo graag wil zien af o_x
    Maar weetje. Dit komt goed, ik weet het zeker. Er komt echt een moment waarop je het uit kan leggen en hij zal het best snappen :') Jongens zijn echt de domsten niet!
    Succes (flower)


    Haha alsnog bedankt <3
    Maar het is al uit, hij loog me enorm voor en dat kan ik écht niet hebbem.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    (...)

    Haha alsnog bedankt <3
    Maar het is al uit, hij loog me enorm voor en dat kan ik écht niet hebbem.

    o_x!
    Was het om dit gebeuren?
    Of ergens anders om?
    Gaat het wel een beetje met je? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    een ding:
    zet deze link van dit topic in zijn gb
    want ik denk dat als hij dit leest
    dat hij wel veranderd :3