• Mijn broer zei zo van dat vrienden van hen Final Destenation hadden gezien en ze zeiden dat je nooit meer hetzelfde buiten voelt als je die hebt gezien. Je kijkt dan zeg maar twee a drie keer voor je de straat oversteekt. En dat zeggen wel meer mensen. Zo erg is die film of zo xd

    Ik vraag me af of dat echt zo is?(krul)
    Ik heb de film trouwens zelf niet gezien dus weet niet hoe eng of erg die is (vast niet zo heel eng eigenlijk denk ik) (krul)


    =

    Ik vind hem eerder hilarisch dan eng :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Haha, volgens mij is die niet zo erg hoor ^^


    nou die verhalen die ik hier lees.
    over zo'n ruggengraat en bloed enzooooo.
    ieeeeuwl 8D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Baskuh schreef:
    Oh mijn god nou ik durf niet meer naar buiten door die film, want in die film komt dit voor; 1 persoon klapt dubbel en dan vliegt de ruggengraat ofzo eruit.
    SO
    FUCKING
    GROSS.
    Ja, dat! Dat was echt heftig lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij mij toch niet.
    Ik heb 3 en 4 gezien en ik heb nog altijd hetzelfde gevoel op straat.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik heb hem gezien en de manier waarop ze dood gaan is nogal.. hoe zeg je dat schokkend xD Maar je kunt de volgende dag nog steeds normaal naar buiten hoor (A)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Nog niet gezien....wil hem niet zien, want het genre horror is niet echt iets voor mij


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb de laatste nog niet gezien maar de andere vind ik gewoon grappig?


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik vind ze grappig (als ze niet iekes zijn ;))
    maar ik ken ook wel mensen die geen piercing, tatoe ofzo willen door dit hier


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Er zit wel een kern van waarheid in die film.
    'Aan je dood ontkom je niet'. Maar het is niet eng, want iedereen gaat dood, dus je kan maar beter wat maken van de tijd die je nog hebt.
    Je moet alleen tegen pijnlijk stervende mensen kunnen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Na het lezen van De Wereld van Sofie is niets hetzelfde meer. :'D Achja, ik kan het niet weten, kijk geen horror/thrillers. :Y)


    wth.

    lol, die films zijn komedies xD

    Het enige wat je kan gaan doen is zelf ironische manieren bedenken hoe iemand dood kan gaan :Y)

    Illuminati schreef:
    Kerel, ze overdrijven echt heeeeeel erg daar.
    Ik kijk niet vaker naar links of rechts hoor x'D Het is een leuke film, naja 1 en 2 vond ik leuk. De rest heb ik nooit gezien.


    1 t/m 3 was leuk...4 afgezaagd...5 lijkt me te gek! Alleen door het 3D effect, maar toch:Y) wij liggen altijd in een deuk...we maken bij elke dooie weer flauwe grappen dat we eerst een aantal minuten in een deuk liggen (A) we is trouwens mijn mama en ik...
    Voor mensen die niet van films houden waar mensen AFGESLACHT worden...kan de film zeer angstaanjagend en afschrikwekkend zijn...kan je wel tegen een beetje afslachting, kun je miss proberen 1 te kijken...die valt qua afslachtingsmethodes wel mee...als je die leuk vind, kun je verder kijken lijkt mij(dance)
    grappen maken is trouwens handig als je ze kijkt....dat maakt ze gemakkelijker te verdragen...ga ze kijken met de instelling dat je een komedie gaat kijken...is ook veel grappiger:Y)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 20:58 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Baskuh schreef:
    Oh mijn god nou ik durf niet meer naar buiten door die film, want in die film komt dit voor; 1 persoon klapt dubbel en dan vliegt de ruggengraat ofzo eruit.
    SO
    FUCKING
    GROSS.

    Ja en haar beenbot steekt na buiten <3
    I love final destination, soo fucking grappig _O_


    I solemny swear i am up to no good

    Oei, dat heb ik bij de vorige 4 delen toch niet gemerkt. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb ze nou allemaal gezien, including the fifth one, en ik blijf mijn mening aanhouden: Het is gewoon net iets als Saw, maar dan is natuur de Jigsaw. Not impressed.(joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)