• hoe kan je eigenlijk een leerkrackt eens goed ligge hebbe??? :S ik heb al verschillende dingen uitgeprobeerd met mijn klas en we krijge alleen ma strafstudie!!! xD Ma moet je toegeven als je een tampon (eerst touwtje afknippe) in het krijtbakje legt, de leerkracht pakt da en probeerd daarmee teschrijve op het bord en da lukt nie da is tog serieus grappig!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Whaha dat is echt briljant :D
    Bij mij op school hadden ze een keer alle tafels op zijn kop gezet en gewoon op een stoel erachter gaan zitten. Toen moesten ze allemaal nablijven, maar het was echt heel grappig :P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nouja wij hebben tijdens een les zo vaka mogelijk van plek gewisseld, zat ik eerst rechtsvoor in de klas daarna links achter bijvoorbeeld..
    En wie kreeg de schuld. Ja hoor Ivy.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hoe kom je erbij om een tampon in het krijtbakje te leggen?

    OMG hoezo lol (lol).

    Als het een vrouwelijke is en ze heeft een witte rok of broek aan moet je wat jam op de stoel leggen. Lijkt het net alsof ze is doorgelekt.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Haha, bij nieuwe moet je van naam verwisselen met u vriendin, of verzin een ingebeelde vriend en iedereen meot doen, alsof die écht die kan zien enzow xD
    Je kunt ook gwn, een punt aanduiden zoals het bord, en als die leerkracht ervoorbij loopt, moeten jullie állemáál je pen laten vallen xD

    Wij hebben zo'n leraar latijn en hij is véél te soft. Als hij staat te schrijven, gaan Joshua altijd zo'n gaydansje doen xD
    en hij heeft het wel door, maar durft er niks van te zeggen xD
    en Dagmar en ik wisselen steeds van plek.
    Weetje wat ook wel lachen is? Steeds je tafel verder naar achter schuiven, echt een klein stukje. En dat steeds verder, zodat opeens alle tafels helemaal achterin staan xD en dan echt in één keer weer keihard naar voor, dan zie je die leraren echt kijken met zo'n hoofd: Wat gebeurt hier? Volgens mij heb ik wat gemist. Een keer was echt lachen, die leraar was nog steeds aan het schrijven en degene die vooraan zat schuift die bank echt naar voor, keihard tegen dat bureau aan, zo'n vet harde klap en die leraar sprong bekant omhoog xD
    maar dat was basisschool gebeuren xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Whaha xD
    Met techniek toen was daar son klem ding en daar moest je duss seg maar dat ding vn solderen tussen doen, en dan kon je dat ding duss rechttrekken sonder ,,wnt die sit duss vast,maar als je bij die klemding weer los ging draaien ,,sgoot tie opeens naar voren ,dus wij sgrokken ons dood,, en toen sgoten we in de lag,, wij so:
    Meneer ,, we krijgen hem niet meer los ,wilt u dat even doen??
    Dus die leraar begint te draaien: Egt met son kop van , dat jullie dit niet loskrijgen =.=
    En toen sgoot dat ding naar voren ,,die vent sproong 10 meter de lucht in xD


    Crack a bottle

    lol XD
    Ik deed altijd met me bf krijtjes in de stuffer.. Als je dan wilt uitvegen lukt dat niet :P
    Maar nu kan dat niet .. Stom smartbord


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Whha lol die tampon xD
    Nja zel fheb i kniet egt ideeen meer xD
    Wij schoven ook altijd nr achter met banken ofzo xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wij hadden een meisje die halverwege het jaar weg was gegaan en we kregen ook allemaal nieuwe leeraren opeens, en toen zeiden we doodleuk dat dat meisje altijd ziek was en dat geloofde ze ook nog xD

    wij verzinnen altijd nieuwe leerlingen :P
    Enjaa,de nieuwe geloven dat dan ook x'D!
    & Jaa,als we straf krijgen zeggen we gewoon 'Nee,ik heb niks misgedaan' bij de nieuwe leerkrachten gaan ze dan lopen:P
    bij de oude hebbe we minder geluk,die sture ons naar de directeur >.< xD


    everybody needs a song.

    Whaha, zo grappig!!
    Wij hebben een keer de leraar op de gang gezet xD
    Op school hebben we lokaal 65 en die kan alleen van binnen open of met een sleutel. Dus de leraar ging iemand op de gang zetten en nam z'n sleutels niet mee. Dus iemand loopt naar de deur en doet hem dicht en toen kwam de leraar voor het raampje bij de deur staan en wij allemaal zo heel schijnheilig op onze plek blijven zitten xD
    Dat was echt te grappig voor woorden


    Fight for you're love, cause it worth it

    OMG wij hebben een lerares weggepest omdat we de heletijd zaten te grappen!! xD Like:

    Kauwgom op het bord gooien..
    express hoesten als de leerkracht praat..
    Ojaa xD en we hadden ook een keer het bureau van de leerkracht op de gang gezet en alle stoelen op elkaar gestapeld.. duss toen moesten we met zn allen 2 uur nablijven!! EN DIE 2 UURTJES WAREN ECHT VET GEZELLIG xD

    Mwhahaha x'D
    Wij hadden vorig jaar chinees, en die leraar was echt vreselijk. Toen hebben we allemaal de laatste les een repetitie helemaal verneukt. Maar die leraar was echt zo kwaad x"D Hij heel kwaad die onzin antwoorden voorlezen toen hij het nakeek, maar het ging gwn nergens over dus iedereen lag helemaal in een deuk, die vent was echt zo kwaad. Echt geweldig gewoon x]
    *En dan ook echt dingen als; 'Hoe heet de persoon uit het verhaaltje?' 'Barbapapa' 'Waar woont hij?' 'In een huis' enzovoort. Iedereen ging helemaal dood en die vent moest volgens mij gwn bijna janken x'D*


    Mew <3

    :O Wat zijn jullie gemeen tegen die arme mensen... (duivel)

    Whaha, Robin gaat het ook eens proberen.
    Ik weet nog dat wij altijd gewoon proefwerken verwisselde, als de leraar weg was proefwerken van het volgende hoofdstuk meenamen enzo..
    Maar het hoogtepunt was echt wel dat we gewoon na een tijdje geen zin meer hadden in de les en dus die vrouw maar zijn gaan vervelen...
    Propjes schieten, eten gooien enz, maar het hielp gewoon niet, we werden er niet uitgesturd omdat ze wist dat wij dat wilde en daarom vertikte ze het :O
    Toen dachten wij: GVD wat denk je wel niet... :S
    We zijn met zn allen weggelopen en zijn de hele week niet meer naar de les geweest! (A)
    Maar ik bedoel, het was Frans... bah.
    Een van de leukste momenten was bij Gd, daar hadden we zo'n coole leraar! ;)
    Hij gaf nooit les en gaf ons meestal antwoorden voor het pw ofzo...
    We mochten gewoon eten in de les, praten, muziek luisteren ed, en om hem te bedanken hebben we toen vlaai gekocht, helemaal versierd met allemaal onzinnige praat die die uitsloeg enzo.
    Dat was echt te hip! :)

    Maar nu stop ik, want ik denk dat niet iedereen blij is met mijn verslag...
    Het spijt me heel erg, maar ik verveel me dood en had noets beters te doen..
    Tja, dat is een voorbeeld van geen leven hebben! (A)
    Op school ten minste niet :P

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Ja, dat hadden wij ook.
    Er was bij GS zo'n rare nieuwe stagaire met rood haar >> Willie wortel!
    En onze oude leerkracht (enge vrouw, en streng...) kwam kijken hoe het dus ging,
    en hij stelde dus vragen en toen die vrouw er niet bij was antwoorden we allemaal heel braaf enzo, en toen die vrouw kwam zei niemand iets. niemand stak de vinger op, niemand 'wist het antwoord'.
    Dus hij wijst iemand aan'; 'WAT IS HET ANTWOORD?"
    "Weet ik niet meneer..." en de héele tijd zo door...
    Maar toen werd die vrouw een beejte boos:') Mjaa.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?