• hoe kan je eigenlijk een leerkrackt eens goed ligge hebbe??? :S ik heb al verschillende dingen uitgeprobeerd met mijn klas en we krijge alleen ma strafstudie!!! xD Ma moet je toegeven als je een tampon (eerst touwtje afknippe) in het krijtbakje legt, de leerkracht pakt da en probeerd daarmee teschrijve op het bord en da lukt nie da is tog serieus grappig!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    ik had op me oude school een docent voor beeldende vorming en die heette Charlie
    en ging iedereen lullen over Charlie and the chocolate factory of over charlie's angels of dat ene liedje gingen we zingen :charlie chaplin ging naar de disco.....of we gooide(ik niet altijd)dingen naar zijn hoofd als die omkeek.....

    als je iemands voornaam weet ken je diegene er lekker mee pesten xD
    is so lol


    <3

    tanx voor de tips!


    XXX Evelyne

    wij verzinnen altijd nieuwe leerlingen :P
    Enjaa,de nieuwe geloven dat dan ook x'D!
    & Jaa,als we straf krijgen zeggen we gewoon 'Nee,ik heb niks misgedaan' bij de nieuwe leerkrachten gaan ze dan lopen:P
    bij de oude hebbe we minder geluk,die sture ons naar de directeur >.< xD



    da doen we ook ong, wij doen altijd bij nieuwe leerkrachten onze naam anders x'] bv. ik noemde x joy, ik was me boek vergeten en kreeg streepje.. joy was lekkr blij.. x'D

    x

    Een leraar gooide eens een hout ding op mij met Nask omdat ik met men hoofd op tafel lag.
    Ik schrok en werd kwaam omdat hij iets op men hoofd gooide van hout. xd
    Maar toen ik t terug gooide en zei dat die lelijk was werd ik eruit gestuurd.. :S
    GEMEEEN :O

    wat leuke vraagjes ;]

    Economie:Houden ze in een theefabriek koffiepauze??

    Economie:Als je niet in je auto mag rijden als je gedronken hebt, waarom hebben cafés dan parkeerplaatsen??

    Economie:Hoe ga te bestuurder van een strooiwagen 's morgens na zijn werk??

    Biologie:Als een vlieg op het plafond landt, maakt hij dan een looping of een draai rond zijn as??

    Biologie:Wat doen weekdieren in het weekend??

    Biologie:Mag een vegetariër vlinders in zijn buik hebben??

    Biologie:Als zwemmen goed is voor de ontwikkeling van armen en benen, waarom hebben vissen dan geen armen en benen??

    Biologie:Waarom staat er een houdbaarsheidsdatum op zure room??

    Biologie:Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd??

    Biologie:Krijgt e vis, net als mensen, kramp als ie vlak achter het eten gaat zwemmen??

    Bio/Ges:Wie heeft het melken van koeien bedacht en wat dacht ie dat hij aan het doen was als ie het voor de eerste keer deed??

    Biologie:Wat als je je twee keer halfdood schrikt??

    Nederlands:Is een lelijke leraar een pleonasme??

    Nederlands:Waarom is het woord palindroom achterstevoren niet hetzelfde gespelt??

    Nederlands:Waarom wordt fonetisch niet gespeld zoals je het zegt??

    Nederlands:Hoe heten die harde stukjes plastic aan het eind van je veters??

    Nederlands:Is er een ander woord voor synoniem??

    Geschiedenis:Wat doen militairen in een burgeroorlog??

    Scheikunde:Wat is de snelheid van het duister??

    Scheikunde:Als er niets blijft plakken aan Teflon, hoe wordt Teflon dan aan de pan vastgemaakt??

    Natuurkunde:Als superlijm werkelijk alles vastlijmt, waarom dan niet de binnenkant van de tube??

    Wiskunde:Als het vandaag 0 graden is en morgen is et 2x zo koud, hoe koud is het dan morgen??

    [de meeste heb ik idd van quizlet.]

    woeps. dubbelpost. ;]

    Wij hebben eens een keer de bordveger met wit krijt uitgeklopt op de stoel van de leerkracht,
    die ging dus zitten
    en heel zijn achtertse zag wit xD
    heel de klas lachen natuurlijk x'D
    Maar dat was echt geweldig xD
    en die snapte het maar niet :D

    Veel succes (A)


    Erase and Replace

    en ooh ja xD
    je moet een stipje op bord tekenen,
    en elke keer als de leerkracht voorbij komt,
    zeg je met de hele klas
    *BIEP* of *BOEM* of een ander woord xD
    das pas lachen xD


    Erase and Replace

    ik weet er nog 1 Ö
    bij stagairs of nieuwe leerkrachten,
    van namen verwisselen in de klas xD
    Lang leve de verwarring xD

    x


    Erase and Replace

    Je moet bij een leerkracht die altijd mt zijn armen op zijn buro leunt,
    eens Prit smeren op die plaats.
    de leerkracht gaat leunen,
    wilt rechtkomen
    en *SCRATSH*
    -ontharing-
    xD
    hi-la-risch xD

    of

    en boterham met kaas en hesp op de verwarming leggen xD
    dan ruikt het hele lokaal naar
    Croque Monsieur xD

    x


    Erase and Replace

    whaha.
    gaak ook eens proberen xD

    OMG wij hebben een lerares weggepest omdat we de heletijd zaten te grappen!! xD Like:

    Kauwgom op het bord gooien..
    express hoesten als de leerkracht praat..
    Ojaa xD en we hadden ook een keer het bureau van de leerkracht op de gang gezet en alle stoelen op elkaar gestapeld.. duss toen moesten we met zn allen 2 uur nablijven!! EN DIE 2 UURTJES WAREN ECHT VET GEZELLIG xD


    x]
    Wij hebben vorig jaar ook een leraar weggepest.. Alle 2e klassen hielpen me.. x]
    Elke klas deed op een andere manier vervelen x]
    Bij ons in de klas deden een paar kinderen de hele tijd zo hoog fluiten en een ander kind begon dan te schreeuwen dat het de verwarming was.. We moesten van die leraar ook een keer iedereen zijn mobiel op tafel leggen omdat hij het zat was,, maar het ging gewoon door.. en bij alles wat hij zei lachten we hem uit. x]
    en 3 weken later was hij weg =)
    x


    Winter is coming.