• Dit zijn mijn eigen werkjes:

    Origineel:



    Nagetekend:



    Deze heb ik met andere kleuren gedaan. ^-^.

    Foto('s):
    Eventuele tekst:

    Dan kan ik ze natekenen.

    Oh, en ik kan ook (proberen) mensen te tekenen. Hihi.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 17:36 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Misschien kan je een zwart pennetje kopen en de zwarte lijnen omranden? Dat geeft een mooier effect, al is het nu ook al mooi! ^-^
    Succes!


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Misschien kan je een zwart pennetje kopen en de zwarte lijnen omranden? Dat geeft een mooier effect, al is het nu ook al mooi! ^-^
    Succes!


    Weet je waar die te koop zijn? Want dat vind ik dus een goede tip hihi ^-^. En bedankt (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mooi! Misschien is het voor jou een tip om je schaduwen iets subtieler te maken? (:


    DATTEBAYO!

    Beastly schreef:
    Mooi! Misschien is het voor jou een tip om je schaduwen iets subtieler te maken? (:


    Zoals? Hihi. ^-^.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Misschien moet je iets meet schetsen.
    Als je begrijpt wat ik bedoel? (:
    Dan zijn de lijn mooi recht.

    Heel mooi!
    ik wilde je wel wat tips geven, maar er staan hierboven al een aantal goeden.
    Verder zou je misschien de kleuren iets feller kunnen maken. Als je "water colour" potloden koopt, en er met water en een kwastje overheen gaat, worden de kleuren iets vloeiender! ;)
    Je kan een pennetje bij de Hema, of een andere "creatieve" winkel kopen.
    Zal ik maar een bestellinkje doen?;

    Foto('s): http://i52.tinypic.com/1r6c06.jpg
    Eventuele tekst: "Stay Dreaming"
    XX

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 19:20 ]


    Everything in this room is eatable. Even I'm eatable! But that, my dear children, is called kanibalism.#W.Wonka

    AppleBumpkin schreef:
    (...)

    Weet je waar die te koop zijn? Want dat vind ik dus een goede tip hihi ^-^. En bedankt (:.


    Stabilo pennen van de Bruna zijn goedkoop, maar bij een artshop of verfwinkel moet je ook Sakura pennen kunnen vinden. Die zijn echter wat duurder. Ik gebruik ze zelf ook.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    AppleBumpkin schreef:
    (...)

    Zoals? Hihi. ^-^.


    Geen zwarte lijnen om de schaduwen trekken, maar gewoon met potlood zachtjes aanbrengen. En je zou inderdaad wat meer kunnen schetsen om de lijnen recht te krijgen. Plus je moet veel minder over het papier vegen met je handen, want dan komen er allemaal vlekken en dat is slordig.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    AppleBumpkin schreef:
    (...)

    Zoals? Hihi. ^-^.


    Je trekt nu een lijn voior een lichte vlek in een donker iets, je kan het beter in elkaar over laten lopen.
    Je hebt ook niet een al te vaste hand dacht ik te zien, je kan beter eerst licht schetsen en ook de kleuren eerst licht opbouwen.
    En het is eigenlijk copyright wat je doet, als je ze 'weggeeft/verkoopt'

    En anders inkleuren, heel veel geduld met elke keer klein stukje. Ik maak vaak steeds hele kleine draaiende bewegegingen, maar je kan ook rechte lijnen, maar ze moeten dan wel 1 kant op en niet kriskras door elkaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.