• mensen, hoe erg is dit!!! :(
    DE TH-TEMPEL IN LOITSICHE IS VERNIELD DOOR EEN BENDE HATERS!!!!

    DIT IS ER TOG OVER???

    LOITISCHE IS GWOON HET BEDEVAARTSOORD VAN TOKIOHOTEL FANS!!! EN IK GING DIE TEMPEL BINNEN 7 DAGEN GAAN BEZOEKEN!!!

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHHHHHHHHHHH!!!! (6)


    DE FOTO!!!
    http://www.de.netlog.com/go/out/url=-aHR0cDovL3d3dy55b3VzZW5kaXQuY29tL3RyYW5zZmVyLnBocD9hY3Rpb249ZG93bmxvYWQmYW1wO3VmaWQ9M0Y1NEE1OTY2N0IxNkIzQQ__

    das de link, en dan klik je op 'download now'
    en dan gwoon op openen en dan zie je het! :(


    IK FLIP!!!


    Edit door Muppy007: Hier is de foto op haar account: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=36555 schokkend gewoon!!!



    (bericht aangepast door een moderator)

    (reden: Link naar foto)

    Die 'tempel' was trouwens toch een bushok?
    ja en het zijn er onwijs veel daar. je moet maar kijken op die site van loitsche zelf, en dan staat er ergens bushokjes, en daar staan ze dus allemaal


    You'd took my breath but I'll survive.

    http://www.loitsche.de/index.php?id=166

    ja hier staan die bushokjes

    ik heb een foto geplaatst in mijn fotoboek van hoe de tempel er eerst uitzag!

    Walgelijk gewoon. Laat ons toch fan zijn. (Ik wist btw helemaal niet dat er zo'n tempel bestond?). Gewoon zielig om het nou weer te vernielen. Zo zinloos. Het zullen wel zielige kindjes zijn met een slechte jeugd ofzo, die meelopen met de rest om 'stoer' te zijn. Heel sneu.


    I clicked my heels and wished for you.

    geessuuuss wij vernielen mekka ofzoo tog ook nii!!!!!

    kheb net mijn godsdient moete leren=.=
    en euhm voor zover ik me kan herinnere is de mekka van de moslims is :P *gloeit van trots omdak het weet^^*
    wat ik wil zegge...
    wat heeft dat er mee te maken ?

    nouw die bushalte is voor thfans n heiligdom
    en mekka voor moslims..was gwn voorbeeld (niks tegen moslims fzeu ) kon ook kerk fzeu zijn snappie
    wak wil zeggen vn wij gaan toch ook geen heiligdom vn n ander vernielen omda wij t er nii mee eens zijn fzeu @strikeapose


    Why don't you break my heart

    nouw die bushalte is voor thfans n heiligdom
    en mekka voor moslims..was gwn voorbeeld (niks tegen moslims fzeu ) kon ook kerk fzeu zijn snappie
    wak wil zeggen vn wij gaan toch ook geen heiligdom vn n ander vernielen omda wij t er nii mee eens zijn fzeu @strikeapose

    mee eens :P X'D

    WTF DAT BUSHOKJE IS ECHT HEELEMAAL WEG NU:O nik meer van over:O:O:O


    don't Worry...Be gay.

    echt erg vo alle fans van TH die er na toe zijn geweest of van plan ware om te doen(zoals ik en men bf)=IK HAAT DIE GASTE DA DA OP HUN GEWETE HEBBE!!! ma in de joepie stond da tkotje heropgebouwd ging worde en da die 2 groepe! die da op hun gewete hebbe al weg waren als de police kwam en een derde groepje da juist afkwam(omt ook te slope!)alleen maar een waarschuwing krege!!=KUNT GE DA NU GELOVE???xxx

    Jaah écht heeh!
    ALLEEN EEN WAARSCHUWING
    En de anderen
    Zijn niet gevonden :S
    Hoe Kut KLooten isda!!
    Xx


    everybody needs a song.

    tstaat nu in de Joepi ma ze gaan het opnieuw opbouwen è


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    OMFG IK GA DIE HATERS DIE DAT HEBBEN GEDAAN ECHT ZO DODEN ALS IK ZE OOIT ZIE!!!!:@:@


    Xx~They say this will be forever~xX

    Ik vind het echt Zo Zielig dat mensen zoiets doen?! :S
    OMG!
    Vergal je eigen spullen, niet dingen die niet van jou zijn :(


    Träume sind wirklich!!

    Noooooo!
    Weetje;
    Ik wil die tempel best wel weer op bouwen hoor (:

    ma ze zeggn tog da ze die tempel terug gaan opbouwen?