• Hoi allemaal,

    Ik ben al een poosje bezig met bakken. Vaak gluten en lactosevrij voor mijn moeder. Nu had ik bedacht in Juli voor haar 50e verjaardag een Sarah taart te maken. Want ik vind dat daar wel een taart bij hoort.

    Nu was er laatst bij de Xenos van die zakken met bakmix in de aanbieding. Dus vandaag voor het eerst geprobeerd.

    Eerst de spongecake gebakken. Toen op het gemakje de botercrème gemaakt met slagroom en de fondant decoratie voor erop. Voor mijn eerste keer laagjes, vulling en decoratie ben ik echt mega trots op het resultaat.

    Vanavond mogen we gaan proeven dus ik ben heel erg benieuwd. Na Sinterklaas krijg ik hopelijk mijn spuitzakken met mondjes en dan kan ik daarmee aan de slag want voor nu was het spuitwerk met boterhamzakjes dusja.

    na het opensnijden eerst een randje botercrème tegen het uitlopen en de kersen erin.


    Slagroom erover en de taart er weer op. Daarna de botercrème om de taart gedaan met een spatel.

    dit is het resultaat na 3 uur werken. De bloemen had ik van de week geoefend met klei, maar fondant is toch wel veel lastiger. Slagroom erop met toetjes en de overige kersen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heel leuk! Krijg er gelijk honger van (huil)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Damn, dat ziet er erg lekker uit!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Veturius schreef:
    Heel leuk! Krijg er gelijk honger van (huil)
    kom maar een stukje halen, wij hebben ons koffie moment al besloten, een uur eerder te doen XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan