• heb zonet mijn oortje gestrechtst tot 4 mm,
    had al 3, maar heb nu wel auw (A).
    maar heeeft er iemand van jullie tunnels?
    hoe groot?
    en hebt u een foto?
    en tot hoe groot zou je hem willen (A).


    ik heb dus een tunnel, van 4 mm nu (A).
    en wil hem tot de 5mm en niet groterr :)

    kuss

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:57 ]


    So Wrong, It's Right <3

    Dat is toch zo'n ring door je oorlel? Die dingen waardoor je kan kijken zegmaar? Die vind ik dus echt vreselijk, sorry.

    Adversity schreef:
    Dat is toch zo'n ring door je oorlel? Die dingen waardoor je kan kijken zegmaar? Die vind ik dus echt vreselijk, sorry.

    Adversity schreef:
    Dat is toch zo'n ring door je oorlel? Die dingen waardoor je kan kijken zegmaar? Die vind ik dus echt vreselijk, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Adversity schreef:
    Dat is toch zo'n ring door je oorlel? Die dingen waardoor je kan kijken zegmaar? Die vind ik dus echt vreselijk, sorry.


    Smile and live.

    Adversity schreef:
    Dat is toch zo'n ring door je oorlel? Die dingen waardoor je kan kijken zegmaar? Die vind ik dus echt vreselijk, sorry.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Af-schu-we-lijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    sorry, hoor maar wat is er leuk aan een mega gat in je oor???


    You can't not look cool with a crossbow.

    Adversity schreef:
    Dat is toch zo'n ring door je oorlel? Die dingen waardoor je kan kijken zegmaar? Die vind ik dus echt vreselijk, sorry.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ICheetah schreef:
    sorry, hoor maar wat is er leuk aan een mega gat in je oor???


    een mega gat vind ik ook lelijk hoor,
    bij 4 mm kan je der nog niet eens doorheen kijken


    So Wrong, It's Right <3

    Kleintjes vind ik heel vet, maar grote vind ik lelijk. (:
    Heb je foto?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 19:02 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tot de 1,5 Centimeter vind ik ze echt awesome :9~


    Let it come and let it be

    Ik heb er een van 6mm nu en een van 4, maar wil tot een mm of 14 gaan. Kan me niks schelen of mensen het spuuglelijk vinden, ik vind het mooi. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    mrsVerbeek schreef:
    (...)

    een mega gat vind ik ook lelijk hoor,
    bij 4 mm kan je der nog niet eens doorheen kijken

    o ok


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik vind de 'tunnels' waar je volledig door kan kijken echt lelijk, maar degene met een plaatje in gaan nog. Zelf heb ik er geen. Normaal zou het stretchen geen pijn mogen doen. Laat je er wel geoeg tijd tussen?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 19:06 ]


    comfort in c h a o s

    Ik wilde eerst trouwens ook maar tot 6, maar dat ga je echt niet volhouden hoor. Als je er eenmaal aan begint, wil je alleen maar meer en meer. Trust me, I know what I'm saying. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.