• Ik weet dat half Q het niet met me eens gaat zijn en het waarschijnlijk afschuwelijk zal vinden ... Maar dit zou ik nou echt zó graag willen kunnen. <3


    And J'adore her hair. (wedding) :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)
    I know right (heart2)

    Beide :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dus je wilt je stem kapot kunnen schreeuwen? Ik hoor dus duidelijk bij het deel dat dit soort muziek afschuwelijk vind.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 17:39 ]


    Ex astris, sciencia

    Severed schreef:
    (...)

    Echt wel. (bloos)
    Ken jij Arch Enemy ook? Dat wijf is pas echt motherfucking awesome! I'm in love with her!


    Ja, die ken ik *O*. Normaal hou ik niet zo van bands met vrouwelijke zangers, maar deze en arch enemy vind ik goeeed C:


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Ja, die ken ik *O*. Normaal hou ik niet zo van bands met vrouwelijke zangers, maar deze en arch enemy vind ik goeeed C:


    Er zijn er maar zat, als je maar lang genoeg zoekt en ver genoeg underground gaat. Zijn er altijd wel te vinden. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bronte schreef:
    Dus je wilt je stem kapot kunnen schreeuwen? Ik hoor dus duidelijk bij het deel dat dit soort muziek afschuwelijk vind.


    Als je met je kopstem grunt, dán gaat je stem kapot. Als je meer vanuit je middenrif (het is moeilijk uit te leggen) grunt, gaat het goed en krijg je die schreeuw/vibratie in je stem die je wilt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Als je met je kopstem grunt, dán gaat je stem kapot. Als je meer vanuit je middenrif (het is moeilijk uit te leggen) grunt, gaat het goed en krijg je die schreeuw/vibratie in je stem die je wilt.


    Meet mij en leer mij dat een keer.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Meet mij en leer mij dat een keer.





    Oké dan...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Severed schreef:
    (...)

    Er zijn er maar zat, als je maar lang genoeg zoekt en ver genoeg underground gaat. Zijn er altijd wel te vinden. *O*


    Da's waar. Zo zijn er ook heel veel goede bands die bijna niemand kent (no_chears). Aan de andere kant is een knappe, mannelijke zanger wel een pre :Y).


    i put the fun in funeral

    -doet vingers in oren en gaat weer verder-

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Da's waar. Zo zijn er ook heel veel goede bands die bijna niemand kent (no_chears). Aan de andere kant is een knappe, mannelijke zanger wel een pre :Y).


    Zo'n zanger bijvoorbeeld?(wbw)



    [Ik geniet wel net zo goed met volle teugen van een lekkere, vrouwelijke zangeres hoor. No problem. :'D]

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 17:59 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Zo'n zanger bijvoorbeeld?(wbw)



    [Ik geniet wel met volle teugen van een lekkere, vrouwelijke zangeres hoor. No problem. :'D]


    Zekers :9~
    of anders wel een van deze;




    i put the fun in funeral

    Severed schreef:
    (...)

    Zo'n zanger bijvoorbeeld?(wbw)



    [Ik geniet wel net zo goed met volle teugen van een lekkere, vrouwelijke zangeres hoor. No problem. :'D]



    Kan je dat eigenlijk wel zangers noemen?

    -no offence-

    je kan je stem verpesten als je dit verkeerd doet ofnie
    maarja ieder zijn andere smaak


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hale schreef:
    (...)


    Kan je dat eigenlijk wel zangers noemen?

    -no offence-


    Oh houd toch je smoelwerk en laat ons in onze waarde. Wij vinden dit muziek inderdaad, ja. In tegenstelling tot de zeikertjes van 14 waar jij meestal mee aankomt. Ieder zijn eigen ding, oké?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Oh houd toch je smoelwerk en laat ons in onze waarde. Wij vinden dit muziek inderdaad, ja. In tegenstelling tot de zeikertjes van 14 waar jij meestal mee aankomt. Ieder zijn eigen ding, oké?


    Dankje, ik had al de neiging om Hale een klap in haar gezicht te gaan geven omdat WÍJ nooit mogen zeuren over HÁÁR "muziek". Nou, thanks Hale. Vanaf nu mag ik je echt niet meer.

    @ Severed

    Ik ben het zoooo met jou eens!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!