• Ik weet dat half Q het niet met me eens gaat zijn en het waarschijnlijk afschuwelijk zal vinden ... Maar dit zou ik nou echt zó graag willen kunnen. <3


    And J'adore her hair. (wedding) :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Misschien moet je die behandeling ook op jezelf laten toepassen, dan kan je het ook. :'D


    Heel grappig. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Heel grappig. :W

    En heel interessant. (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Nee, het is inderdaad niet het soort muziek waar ik van hou :'D
    Maar ik moet wel zeggen dat t vet is als je t zou kunnen!
    En inderdaad, i love her hair! ^^


    Inspiration can hit you any time

    Lycaon schreef:
    (...)
    En heel interessant. (A)


    Jij hebt een beetje last van een ego trip tegenwoordig, in dimmen nou of het wordt echt vervelend. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Maar dat is dus niet de goede techniek om het te kunnen. :'D

    I get that... Het was ook maar een grapje. Maar. als ik zou oefenen, zou de techniek niet een groot probleem voor mij zijn, denk ik. Omdat ik ook klassiek zing. Ik denk dat dat wel ongeveer in de buurt ligt. Omdat dan alles ook vanuit je middenrif moet komen en je sowieso altijd zonder microfoon zingt, zeg maar.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Severed schreef:
    (...)

    Jij hebt een beetje last van een ego trip tegenwoordig, in dimmen nou of het wordt echt vervelend. :W

    Ik zeg niet dat ik het wil doen. :P Ik kijk wel toe, is veel leuker. (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat ik het wil doen. :P Ik kijk wel toe, is veel leuker. (A)


    Pff, je werkt op mijn zenuwen. Doe niet zo irritant. (joehoe)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ZeroGravity schreef:
    (...)
    I get that... Het was ook maar een grapje. Maar. als ik zou oefenen, zou de techniek niet een groot probleem voor mij zijn, denk ik. Omdat ik ook klassiek zing. Ik denk dat dat wel ongeveer in de buurt ligt. Omdat dan alles ook vanuit je middenrif moet komen en je sowieso altijd zonder microfoon zingt, zeg maar.


    Ik denk het ... Het lukt mij maar een heel klein beetje, maar ik kan verder helemaal niet zingen dus is het echt een uitdaging om het te leren. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Pff, je werkt op mijn zenuwen. Doe niet zo irritant. (joehoe)

    Ik hou al op. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik denk het ... Het lukt mij maar een heel klein beetje, maar ik kan verder helemaal niet zingen dus is het echt een uitdaging om het te leren. :'D


    You'll manage, I guess. Volgens mij vereist het veel meer techniek dan mensen denken, maar ik wil het ook graag eens proberen. Een vriendin van mij kan het ook, dus dan vraag ik haar wel gewoon of ze het mij kan leren xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Net met mijn ouders gehad over zangles. Als ik op zangles ga wil ik het zeker leren :9~. Vraag me alleen af of er veel plekken in de buurt zijn waar je het kan leren :/


    i put the fun in funeral

    Hale schreef:
    (...)

    Meisje denk toch eens na.

    Kom je niet gemakkelijk aan wiet als je 15 bent?

    Tuurlijk....

    Er zijn meer dan alleen maar coffeeshops hoor.


    Idem, denk zélf eens na. Ik héb geen wiet NODIG, dus denk ik zeker na. -facepalm-
    Dit meisje denkt inderdaad na, ik denk misschien wel meer dan jij doet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Denk dat mijn stem dan helemaal kapot gaat.


    Food.