• Ik volg deze serie dus al een tijdje.

    Het lijkt een beetje op het verhaal van Hessam.

    http://www.bndestem.nl/nieuws/algemeen/binnenland/8631105/Man-gedood-door-steekpartij-in-Roermond.ece

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 16:16 ]

    Gurls, ze zet alleen maar een filmpje in een topic, moet daar dan ook al zo stom over gedaan worden en geruzied? Ik vind Hale ook nogal irritant af en toe, maar het is niet verplicht om dit topic te reageren.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Een kut serie is het. :W

    Feorge schreef:
    Gurls, ze zet alleen maar een filmpje in een topic, moet daar dan ook al zo stom over gedaan worden en geruzied? Ik vind Hale ook nogal irritant af en toe, maar het is niet verplicht om dit topic te reageren.

    Right back at ya. Voor jou is het ook niet verplicht.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Right back at ya. Voor jou is het ook niet verplicht.



    En tegen idereen die probeert redelijk te doen wordt ook zo gedaan? Seriously, just be nice.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Feorge schreef:
    (...)


    En tegen idereen die probeert redelijk te doen wordt ook zo gedaan? Seriously, just be nice.

    Well apparently..

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 19:00 ]

    - bangs her head on the desk -
    We wonen in NEDERLAND! En er wordt niet eens behoorlijk Nederlands gesproken.
    My god.
    Straks spreken we allemaal zoals die mafkezen in dat filmpje.
    Over een paar jaar kunnen jullie een paar nieuwe heropvoedingskampen verwachten. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    - bangs her head on the desk -
    We wonen in NEDERLAND! En er wordt niet eens behoorlijk Nederlands gesproken.
    My god.
    Straks spreken we allemaal zoals die mafkezen in dat filmpje.
    Over een paar jaar kunnen jullie een paar nieuwe heropvoedingskampen verwachten. :Y)


    Please? Ga jij Nederland overnemen en strenge spelling en grammatica wetten invoeren? Alsjeblieft?!

    @Hooligan: Eerst stond er "Obviously", and I read that in Snape's voice...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dudley schreef:
    - bangs her head on the desk -
    We wonen in NEDERLAND! En er wordt niet eens behoorlijk Nederlands gesproken.
    My god.
    Straks spreken we allemaal zoals die mafkezen in dat filmpje.
    Over een paar jaar kunnen jullie een paar nieuwe heropvoedingskampen verwachten. :Y)


    comfort in c h a o s

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Please? Ga jij Nederland overnemen en strenge spelling en grammatica wetten invoeren? Alsjeblieft?!

    @Hooligan: Eerst stond er "Obviously", and I read that in Snape's voice...

    Ik kwam erachter that apparently een betere woordkeuze was :Y) En hahahahaha.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Please? Ga jij Nederland overnemen en strenge spelling en grammatica wetten invoeren? Alsjeblieft?!

    @Hooligan: Eerst stond er "Obviously", and I read that in Snape's voice...

    Als zij 't niet doet, doe ik 't. Stelletje nepnegers met hun neptaal.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Louisholic schreef:
    Wat een kutserie, of wat het ook is..

    Colibre schreef:
    (...)
    Als zij 't niet doet, doe ik 't. Stelletje nepnegers met hun neptaal.


    Zolang IEMAND het doet ben ik blij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.