• nee?
    IK WEL

    Nederlands:
    ik: IK HEB GEEN BOEK
    zij: wrm dan niet patricia?
    ik: omdat...Ik het vergeten ben!
    zij: en hoe komt dat patricia?
    ik: weet ik niet
    zij: en hoe komt het dat je dat dna niet weet patricia?
    ik: ondat ik dat niet WEET,en ik weet nou wel hoe ik heet hoor.
    zij: dat word ene geel briefje he patricia
    ik: nou en xD

    EN HOEVAAK HEEFT ZE ME NAAM GEZEGT IN 3 MINUTEN O_o?


    oke :W ik weet zeker dat jullie dat oo khebben :W (A)



    don't Worry...Be gay.

    Geweldig, dat doen die van mij niet, bij mij zit er zo'n paar in de klas die dan niks snappen en uitleg vragen en dan zegt de leerkracht; snap je het nu en dan zegt die jah maar ik snapte het hoor en dan nog een uitleg er bij xDxD


    Live life limitless.

    Nou..Ik stoote perongeluk een tafeltje om. EN JA HOOR

    EEN OPSTEL OVER EEN TAFELTJE MET 500 WOORDEN :O:O

    jah vet raar

    ook zo:

    leraar: ik vind het niet goed dat jullie zoveel op msn zitten, zo vergeten jullie je huiswerk te maken

    paar dagen later was ziek geweest:

    ik: meneer ik heb het huiswerk niet omdat ik het niet door had gekregen

    leraar: had je dat niet op msn kunnen vragen dn

    ik: o.O

    ja de zelfde leraar


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    wowO_o


    don't Worry...Be gay.

    Mijn economie leraar is vaag. Zegt hij tegen een jongen: "Kom hier zitten" gaat hij daar zitten. Als hij zit zegt de leraar "Ga daarheen" en wijst naar de deur. nou die jongen weer z'n spullen inpakken en wil de klas uitlopen. Zegt die man "Nee daar zitten" Like wtf xd?


    Life is hard and then we die

    Mijn economie leraar is vaag. Zegt hij tegen een jongen: "Kom hier zitten" gaat hij daar zitten. Als hij zit zegt de leraar "Ga daarheen" en wijst naar de deur. nou die jongen weer z'n spullen inpakken en wil de klas uitlopen. Zegt die man "Nee daar zitten" Like wtf xd?
    omg x3 hoezo vaag x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb ook al eens een opstel over een gum ,een augurkje en een potlood moet schrijve

    MET 500 WOORDEN :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

    Ach leraren worden nou eenmaal vaag geboren kunnen ze niets aan doen.
    Het enigste waar ze goed in zijn is gele briefjes invullen. Nouja like Wathever,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb ook al eens een opstel over een gum ,een augurkje en een potlood moet schrijve

    MET 500 WOORDEN :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O


    WTF die van mij vorig jaar TO bij ons geen kauwgom op school en iemand in mijn klas had dat en mijn leerkracht TO had dat gemerkt. Zij: jah morgenvroeg voor half 9 kom je naar mij en in 50 pagina's mag je alle woordjes kauwgom aan duiden

    Dat vind ik toch wel een rare straf ma jah


    Live life limitless.

    Nou..Ik stoote perongeluk een tafeltje om. EN JA HOOR

    EEN OPSTEL OVER EEN TAFELTJE MET 500 WOORDEN :O:O
    Hahaha XD

    "Een tafeltje is vierkant of rechthoekig of rond. Het heeft poten. Je hebt 'm in verschillende kleuren. Zoals; rood groen paars blauw geel roze bruin zwart wit oranje lila lichtblauw donkerblauw donkergroen lichtgroen donkerrood donkerbruin lichtbruin en pimpelpaars. Ze zijn makkelijk om te gooien als je een beetje kracht gebruikt"


    Life is hard and then we die

    Ik hoef elkker nooit naar de directeur.want ik krijg tog nooit zeik.Mijn oom is de directeur van onze sgool :P

    Vandaag moest bij biologie een groepje jongens uit elkaar. 1 iemand moest bij de leraar komen zitten, zegt ze:'Pak maar een stoel.' Hij pakt een stoel. 'Nee, díé stoel.'

    Wtf?! Wat maakt het uit, welke stoel je pakt?

    Ik hoef elkker nooit naar de directeur.want ik krijg tog nooit zeik.Mijn oom is de directeur van onze sgool :P


    Oew, dat is sexy~!

    mijn leraar van drama
    zo'n meisje deed me haar anders en dan gingen ze vragen aan die meester xD
    het staat haar goed he
    leraar: jaa heel goed

    even later komt het meisje naar me toe en zegt zo: de meester geilt op jou man
    ik: WTF?

    Ik hoef elkker nooit naar de directeur.want ik krijg tog nooit zeik.Mijn oom is de directeur van onze sgool :P


    Hey, maar dat is soms wel handig


    Live life limitless.